Skip to main content

Al een week geen internet / tv

  • 18 december 2023
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Sinds eind november zijn we overstapt naar Odido en dat heeft naar alle tevredenheid een paar weken goed gewerkt. Tot vorige week maandag, sinds toen hebben we geen internet meer. 

 

Na meerdere belletjes met Odido komt de oplossing maar niet. Er kwam eindelijk een monteur, maar die kwam het pakket installeren terwijl het al geinstalleerd was. Ze kwam helaas niet voor het verhelpen van de storing.

 

Vandaag weer gesproken met de klantenservice en zij gaven aan dat het probleem ligt bij Delta, dat blijkt bij ons de netwerkbeheerder te zijn in het gebied. Hun gebeld, maar zij zien alles ‘op groen staan.’ Ze kunnen dus niets. Odido weer gebeld en gaven weer aan dat het bij Delta ligt. Kortom, we zijn nu een week verder en hebben nog steeds geen internet / tv. De boodschap is: Afwachten… 

 

Wat zien wij in de meterkast: een modem met alles op groen behalve internet. Het glasvezel kastje van Delta / Nokia die geen lampje geeft bij PON en een rood lampje bij Alarm.

 

Na een week zijn we het meer dan zat en Odido lijkt ons niet goed te kunnen helpen...

Uitgelichte reactie

19 december 2023

Hoi @Maurice1989, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor opnieuw aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat je meerdere keren met de klantenservice gesproken hebt. Op dit moment zal er opnieuw een monteur aangestuurd moeten worden. Ik ga er vanuit dat er snel contact met je wordt opgenomen om een afspraak in te plannen met een monteur. De monteur zal alles gaan uitlezen en hopelijk dit euvel voor je oplossen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je!

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 19 december 2023

Hoi @Maurice1989, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor opnieuw aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat je meerdere keren met de klantenservice gesproken hebt. Op dit moment zal er opnieuw een monteur aangestuurd moeten worden. Ik ga er vanuit dat er snel contact met je wordt opgenomen om een afspraak in te plannen met een monteur. De monteur zal alles gaan uitlezen en hopelijk dit euvel voor je oplossen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je!


  • is een Master Poster
  • 33 reacties
  • 19 december 2023

Maurice, 

Ik zit in exact zelfde schuitje. Al een week geen optisch signaal en Odido kan / lijkt niet in staat om de netwerkaanbieder aan te sturen of heeft erg slechte contracten met ze. (In mijn geval e-fiber)

Bij ziggo weet je iig dat als er iets mis is er dezelfde dag een monteur de straat desnoods opengooit.. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 december 2023
Tommie van Odido schreef:

Hoi @Maurice1989, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor opnieuw aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat je meerdere keren met de klantenservice gesproken hebt. Op dit moment zal er opnieuw een monteur aangestuurd moeten worden. Ik ga er vanuit dat er snel contact met je wordt opgenomen om een afspraak in te plannen met een monteur. De monteur zal alles gaan uitlezen en hopelijk dit euvel voor je oplossen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je!

 

Dank voor je welkom en bericht Tommie.

Blijf het gewoon bijzonder vinden dat er veel te veel tijd overheen gaat voordat er een keer iets gaat gebeuren. Want los van een bezoek van een monteur die met de verkeerde opdracht langs kwam is er in een week nog niks gebeurd. Je opmerking “hopelijk dit euvel voor je oplossen” valt me vooral op. Want het is dus niet zeker dat het opgelost gaat worden?

Wat zijn de mogelijkheden qua opzeggen? 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 20 december 2023

Hey @Maurice1989, je dient ons 30 dagen de tijd te geven om dit voor je op te lossen. Lukt het ons niet binnen die 30 dagen, dan mag je het contract kosteloos opzeggen. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 december 2023

We zijn onderweg naar de 30 dagen. Nog even wachten, want een reactie / oplossing vanuit Odido blijft nog uit. Geen internet en tv voor nu bijna 3 weken..


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2393 reacties
  • 31 december 2023

Hoi @Maurice1989, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het meteen nagekeken en ik zie dat er een verzoek voor uitstaat bij de juiste afdeling. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een hele fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen