Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe aansluiting 1gbit down en 500mbit (gecapped) upload, plus ik heb geen internet meer!

  • 22 november 2023
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Vorige week is mijn aansluiting geactiveerd. Helaas is mijn upload gecapped op 500mbit zoals vele andere hier.
 

 

Nu had @Tommie van Odido afgelopen maandag mijn ONT opnieuw geregistreerd maar door omstandigheden (storing in Almere) had ik 3 uur geen internet en het probleem was daarna helaas nog niet verholpen. zie:

 

Gisterenochtend kwam de monteur van Guidion langs (afspraak stond al) die heeft ook geprobeerd om de ONT opnieuw te registreren door het nummer van de ONT aan te passen. Echter bleek dit ook weer niet te werken, maar ik vermoed dat hij het nummer niet heeft teruggezet naar het origineel want vanochtend klapte mijn internet er plotseling uit en sindsdien heb ik geen verbinding meer en knippert de led van PON op de ONT.

@Tommie van Odido of @Sven-Odido of iemand anders van het technische team de registratie kunnen valideren en zo nodig corrigeren/resetten als dat kan want ik ben offline. 

Beste antwoord door ragequit

Sven-Odido schreef:

Hi @ragequit

Ik heb de registratie voor je kunnen oplossen. Zie dat de ONT weer online is. Eventueel moet je nog even je modem opnieuw opstarten. 

Excuses voor de ongemakken! 

Dankjwel, ik heb weer internet inderdaad!

 

Echter is mijn snelheid nu gecapped op 94mbit ðŸ˜…, dit was na het opnieuw opstarten van de modem.

 

Bekijk origineel

5 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 23 november 2023

Update; ik heb helaas nog steeds geen internet. PON lampje blijft knipperen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 23 november 2023

Odido servicedesk had dit inmiddels geëscaleerd en een afspraak bij KPN gemaakt en die zijn vanmiddag langs geweest om de lijn te controleren en de patchkast in de centrale. Daar zijn geen storingen gevonden en de conclusie was dat het aan odido lag. 


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 855 reacties
  • 23 november 2023

Hi @ragequit

Ik heb de registratie voor je kunnen oplossen. Zie dat de ONT weer online is. Eventueel moet je nog even je modem opnieuw opstarten. 

Excuses voor de ongemakken! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2023
Sven-Odido schreef:

Hi @ragequit

Ik heb de registratie voor je kunnen oplossen. Zie dat de ONT weer online is. Eventueel moet je nog even je modem opnieuw opstarten. 

Excuses voor de ongemakken! 

Dankjwel, ik heb weer internet inderdaad!

 

Echter is mijn snelheid nu gecapped op 94mbit ðŸ˜…, dit was na het opnieuw opstarten van de modem.

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 23 november 2023

 

Update, het ziet er naar uit dat alles nu goed is. Ik ga het nog eventjes in de gaten houden de komende dagen. Bedankt voor de hulp!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen