Skip to main content
Beantwoord

Geen internet Beverwijk


Wederom is er hier een storing, rooie internet symbool op de router brand, opnieuw opstarten van de ont en router bied geen oplossing! Postcode 1948, meer mensen die last hebben?

Beste antwoord door denisbakker2106

Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

Status is weer te volgen, staat niet meer op opgelost.

Bekijk origineel

96 reacties

  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 15 november 2023

Hier ook, ook postcode 1948. Al gebeld met odido. Na heel lang wachten voordat er opgenomen werd waren zij van mening dat er geen storing was. Heel vervelend voor de tweede keer in korte tijd. Vorige keer kreeg ik ook geen Unlimited code, terwijl dat wel beloofd werd. Ik ben niet zo blij met ze


  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 15 november 2023

Hier ook, 1948. Gisteren al een paar keer router opnieuw opgestart, toen deed daarna internet het weer. Nu al twee keer router en convertor opnieuw opgestart, maar internet lampje blijft rood...


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 31 reacties
  • 15 november 2023

Bij mij is een lijnmeting gedaan, zelfde storing als vorige week, schijnbaar wordt er aan gewerkt. Hopelijk zijn ze sneller dan vorige week met het oplossen... Begin het wel een beetje zat te worden, ook nog steeds gedoe met de T-56, schiet niet op zo.


  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 15 november 2023
denisbakker2106 schreef:

Bij mij is een lijnmeting gedaan, zelfde storing als vorige week, schijnbaar wordt er aan gewerkt. Hopelijk zijn ze sneller dan vorige week met het oplossen... Begin het wel een beetje zat te worden, ook nog steeds gedoe met de T-56, schiet niet op zo.

Dank je voor de update, dan ga ik niet bellen en wacht het wel af.

Bij ons ging het gelijk na het aansluiten in augustus al mis met de T-56, internet klapte er een paar keer per dag uit. Na twee weken is de T-56 toen vervangen door de T-54 en daarna geen problemen meer gehad. Tot gisteren... (Die storing van vorige week hebben wij dan weer niet meegekregen, gek genoeg...)


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 15 november 2023

Mijn ouders op 1948 ook storing. GPON en router resetten geen nut. @ modurator je kunt pm sturen voor volledige adres.


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1341 reacties
  • 15 november 2023

Hallo @All,

De storing is bekend en updates zijn in het volgende topic te volgen.
 

 


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 15 november 2023
MeijlO schreef:
denisbakker2106 schreef:

Bij mij is een lijnmeting gedaan, zelfde storing als vorige week, schijnbaar wordt er aan gewerkt. Hopelijk zijn ze sneller dan vorige week met het oplossen... Begin het wel een beetje zat te worden, ook nog steeds gedoe met de T-56, schiet niet op zo.

Dank je voor de update, dan ga ik niet bellen en wacht het wel af.

Bij ons ging het gelijk na het aansluiten in augustus al mis met de T-56, internet klapte er een paar keer per dag uit. Na twee weken is de T-56 toen vervangen door de T-54 en daarna geen problemen meer gehad. Tot gisteren... (Die storing van vorige week hebben wij dan weer niet meegekregen, gek genoeg...)

Als belt kun je wel 7 dagen onbeperkt mobiel internet krijgen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 31 reacties
  • 15 november 2023
Mbonline schreef:
MeijlO schreef:
denisbakker2106 schreef:

Bij mij is een lijnmeting gedaan, zelfde storing als vorige week, schijnbaar wordt er aan gewerkt. Hopelijk zijn ze sneller dan vorige week met het oplossen... Begin het wel een beetje zat te worden, ook nog steeds gedoe met de T-56, schiet niet op zo.

Dank je voor de update, dan ga ik niet bellen en wacht het wel af.

Bij ons ging het gelijk na het aansluiten in augustus al mis met de T-56, internet klapte er een paar keer per dag uit. Na twee weken is de T-56 toen vervangen door de T-54 en daarna geen problemen meer gehad. Tot gisteren... (Die storing van vorige week hebben wij dan weer niet meegekregen, gek genoeg...)

Als belt kun je wel 7 dagen onbeperkt mobiel internet krijgen.

Ik heb al onbeperkt mobiel internet, maar ik betaal voor een vaste stabiele verbinding, leuk als tijdelijk lapmiddel, maar heb liever dat de problemen serieus worden opgelost, het is al maanden drama in deze omgeving.  Dus ik betaal zelf voor de tijdelijke oplossing.....


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 31 reacties
  • 15 november 2023

Er staat dat de storing is opgelost, maar bij mij hier werkt de boel nog steeds niet. @Jason van Odido 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8073 reacties
  • 15 november 2023

Haal even het modem van de stroom wacht een paar min en start weer op! 
Succes


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 15 november 2023

Hier ook nog niets hoor, ook na de het opnieuw opstarten van het modem (2x) 


  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 15 november 2023
Mbonline schreef:
MeijlO schreef:
denisbakker2106 schreef:

Bij mij is een lijnmeting gedaan, zelfde storing als vorige week, schijnbaar wordt er aan gewerkt. Hopelijk zijn ze sneller dan vorige week met het oplossen... Begin het wel een beetje zat te worden, ook nog steeds gedoe met de T-56, schiet niet op zo.

Dank je voor de update, dan ga ik niet bellen en wacht het wel af.

Bij ons ging het gelijk na het aansluiten in augustus al mis met de T-56, internet klapte er een paar keer per dag uit. Na twee weken is de T-56 toen vervangen door de T-54 en daarna geen problemen meer gehad. Tot gisteren... (Die storing van vorige week hebben wij dan weer niet meegekregen, gek genoeg...)

Als belt kun je wel 7 dagen onbeperkt mobiel internet krijgen.

Dank je voor de tip, maar mijn ervaring is dat bellen veel tijd kost en die voucher werkt niet op mijn Hollands Nieuwe abonnement... En ja, dan kun je een prepaid kaartje kopen en dat weer vergoed krijgen... 🙄 Dat is mij veel te veel gedoe; ik ben met @denisbakker2106eens dat dat geen goede oplossing is.


  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 15 november 2023

Net weer een reboot gedaan maar nog steeds een rood internetlampje... 😕


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 31 reacties
  • 15 november 2023

Zelfe hier, probleem is gewoon niet opgelost, ook al zeggen ze van wel, en klantenservice is geen doorkomen aan, enig idee wat de status van de storing is @Jason van Odido ??? Niet opgelost in ieder geval!


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 15 november 2023

Ik heb net de klantenservice gesproken, ze geven aan dat in hun interne systeem bekend is dat er nog storing is. Ongeveer 300 klanten hebben er last van. Ze gaan het zsm oplossen maar ik reken er niet op dat dit vandaag nog lukt. 


  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 15 november 2023

'Vind ik leuk' is niet de reactie die ik wil geven... maar bedankt voor de update @Meh88.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 31 reacties
  • 16 november 2023

Vanmorgen nog steeds geen internet! 8 uur maar weer bellen...


  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 16 november 2023

Hier ook nog steeds niks... Nog maar weer een reboot gedaan maar het lampje blijft rood.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 november 2023

Hier in Heemskerk ook nog steeds geen wifi.Heel vervelend als je thuis moet werken en je hebt daarvoor je internet nodig


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 31 reacties
  • 16 november 2023
Maartenruis schreef:

Hier in Heemskerk ook nog steeds geen wifi.Heel vervelend als je thuis moet werken en je hebt daarvoor je internet nodig

Precies dat inderdaad!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 november 2023

Zelfde probleem hier in Heemskerk, sinds gisteren geen internet. Inmiddels meerdere keren een reset uitgevoerd, maar daar is niets mee opgelost. Een update vanuit Odido zou wel gewaardeerd worden.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 31 reacties
  • 16 november 2023

Het is bekend dat er nog steeds een probleem is, maar de klantenservice is niet erg behulpzaam moet ik zeggen, informatie die ze kunnen verstekken is minimaal, ligt aan de wijkcentrale werd er gezegd, kan Odido niks aan doen, moet maar afwachten. Erg behulpzaam…… niet dus


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 31 reacties
  • Antwoord
  • 16 november 2023

Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

Status is weer te volgen, staat niet meer op opgelost.


  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 16 november 2023

Wat een ellende, hier ook sinds gisterenmiddag geen internet en tv meer. Dit is al de tweede keer in korte tijd. Ik werk ook veel thuis dus dat is echt waardeloos. Ik ben jarenlang abonnee van Ziggo geweest, nooit problemen gehad. Nu sinds kort overgestapt naar Odido maar denk er ernstig over na om weer terug te gaan. Dan maar iets meer betalen….


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 31 reacties
  • 16 november 2023

We zijn ruim 24 uur verder, en geen enkele status update, ik vindt het zeer triest hoe er gehandeld wordt vanuit Odido.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen