Skip to main content
Beantwoord

opzegging abbonement door slechte verbinding in binnen 14 dagen na aansluiten

  • 30 oktober 2023
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Beste meneer of mevrouw,

 

Ik heb 4 oktober een herroepingsformulier verstuurd per post.

Tevens heb ik ditzelfde formulier aan u gemaild via service@odido.nl.

Tot de dag van vandaag hier geen reactie op mogen ontvangen.

Inmiddels wilde u de eerste factuur afschrijven via automatische incasso welke ik heb geweigerd.

Gaat dit goed?

Net een half uur in de wacht gestaan op 0800 0092 echter u heeft het te druk voor mijn vragen.

Hoor het graag.

MVG,

 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @Jelleenyvon, geen zorgen! Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en ik heb het abonnement kosteloos opgezegd. Daarnaast is er ook een vergoeding aangemaakt voor je rekening. Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijne dag! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

6 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • Antwoord
  • 30 oktober 2023

Hoi @Jelleenyvon, geen zorgen! Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en ik heb het abonnement kosteloos opgezegd. Daarnaast is er ook een vergoeding aangemaakt voor je rekening. Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijne dag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 oktober 2023

Beste Ishana,

Bedankt voor de service.

Mvg,


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 januari 2024

Beste lezer,

zin gebruik nu 13 dagen Odido thuis. Hiervoor had ik Ziggo. Helaas valt alles tegen(snelheid/stabilitei/ gebruiksvriendelijkheid) . Ik wil gebruik maken van mijn herroepingsrecht. Kunt u mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,

 

Marco.

 

 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8088 reacties
  • 5 januari 2024

Beste @MarcoOdidoZiggo  Oei dat is kort dag voor het weekend! Als ik jouw was zou ik als de bliksem Odido bellen of kijken of er op Twitter nog iemand aanwezig is.
Ik weet niet of er hier nog een moderator aanwezig is.☺️

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 6 januari 2024

Hoi @MarcoOdidoZiggo, ik heb het abonnement meteen kosteloos voor je opgezegd. Je kunt alleen een rekening verwachten van de afgelopen 13 dagen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 januari 2024

Beste Ishana,

 

Dank je wel voor de ontzettend goede en snelle service!

Een fijn weekend!

 

Groetjes,

Marco.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen