Skip to main content
Beantwoord

Playstation 5 verbinding doet het slecht/niet

Ik heb laatst een nieuwe playstation 5 gekocht en wil hem aansluiten aan de wifi. Nu heb ik boven een wifi punt waar aan ik hem bekabeld wil aansluiten. Dat lukt niet. Ik krijg dan de tekst: “Kan geen IP-adres verkrijgen binnen de tijdslimiet” met de error code CE-109503-8. Wil ik de playstation draadloos verbinden, dan kan dat, maar schommelt de snelheid tussen 1mbps en 200mbps wat lag veroorzaakt in spelletjes. Ik heb de zyxel-t50 monitor.

iemand ideeën?? :)

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Jeandro 

Als je de Playstation tijdelijk direct op de modem/router aansluit geeft hij dan ook een foutmelding? Normaal zou hij wel verbinding moeten maken, is er een optie in de Playstation om de netwerkinstellingen te resetten?

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2023

Hallo @Jeandro 

Als je de Playstation tijdelijk direct op de modem/router aansluit geeft hij dan ook een foutmelding? Normaal zou hij wel verbinding moeten maken, is er een optie in de Playstation om de netwerkinstellingen te resetten?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 april 2023

Hallo @Waqqas 

ik heb het gedaan en het werkt! Heb het liefste wel een andere oplossing. Hoe zorg ik ervoor dat deze geen foutmelding geeft op het wifi punt?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 4 april 2023

@Jeandro 

De Playstation doet het wel bekabeld met de modem/router? Ik las ergens dat je deze melding kan krijgen als de verbinding instabiel is. Helpt het om het WiFi punt dichter bij de modem/router te plaatsen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 april 2023

@Waqqas 

De playstation doet het met de router/modem, Echter niet met het wifipunt, ook niet als ik die dichterbij de router/modem plaats.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14594 reacties
  • 6 april 2023

Hoi @Jeandro, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, alleen kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen