Skip to main content

Nijkerk - 21-2 Spontaan geen internet meer sinds 17:30

  • 21 februari 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Sinds 17:30 spontaan geen internet meer.

Gebeld met klantenservice en er is een ticket geopend en er zou een monteur naar de wijkcentrale gaan.

 

Echter ruim vier uur later nog steeds geen internet, er wordt geen IP uitgegeven. De Huawei media converter heeft een knipperend lampje op de LON status en LOS staat uit. 
 

Een aantal Posts op dit forum van mensen met die hetzelfde probleem ervaren en soms dagenlang zonder internet zitten geven geen hoop, en wil ook aangeven dat dit absoluut niet de bedoeling gaat zijn.

Graag zou ik via deze weg dus wat meer aandacht willen vestigen op het probleem en hopelijk snel tot een oplossing kunnen komen.

 

Uitgelichte reactie

22 februari 2023

Hoi @Str00pwafel

[22-02-2023/07:30] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Update 08:35 Het lijkt erop dat iedereen langzaamaan weer online komt. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community.

 

Dit topic gaat nu op slot.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 22 februari 2023

Ik lees over storingen van vanmorgen, sinds dat van mij al sinds gisteravond aan de gang is hoor ik graag of dit ook onder deze storing valt om zeker te zijn dat het niet toevallig iets anders is.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 22 februari 2023

Hoi @Str00pwafel

[22-02-2023/07:30] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Update 08:35 Het lijkt erop dat iedereen langzaamaan weer online komt. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community.

 

Dit topic gaat nu op slot.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen