Hoi @charlottedgp, welkom op de Community! 🙋♂️
Graag help ik je uit de brand! Wanneer het om niet-werkende diensten gaat, is niet de aannemer (VWT of in jouw geval VGT) hiervoor verantwoordelijk, maar de provider zelf. In dit geval dienen wij je van hulp te voorzien, samen met de netwerkbeheerder. Uit jouw bericht begrijp ik dat je hier inmiddels meermaals over gebeld en geïnformeerd hebt. Wat wordt er in de recentste updates medegedeeld? Ik zie momenteel een openstaand onderzoek en zal navraag doen bij onze specialisten.
Zodra ik een update heb, hoor je het meteen. Sorry voor het lange wachten!
Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!