Deze vraag is al meerdere keren gesteld, maar heb nog geen oplossing. Ik heb sinds 1,5 internet over glas. Ik heb een 1Gb/s snelheid aangevraagd, maar die snelheid wordt niet gehaald. Ik heb 725MB/s down en 725MB/s up. Op zich lekker snel, maar als je 1 GB/s bestelt verwacht je ook in deze buurt te komen. Modem is al uit en aangeweest, andere kabels geprobeerd, ook direct zonder hubs of switches. Met of zonder hardware ertussen, blijft deze snelheid gelijk. Wat kan er nog geprobeerd worden? Deze meting heb ik gedaan via de speedtest app
Beantwoord
Langzamer internet
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Heb je ook met meerdere laptops de snelheid gemeten bekabeld op de T-Mobile router? Test de snelheid ook eens met verschillende testservers in Nederland en zonder dat er wat anders is aangesloten op de router.
Misschien kan je ook eens een fabrieksreset van de router uitvoeren indien dat nog niet is gedaan door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.