Goedemiddag,
Ik probeer het zo. Ik heb T-mobile TV en Inet per 3 januari en vorige week donderdag 28/4 is mijn glasvezel aangesloten. De DSL lijn is opgeruimd.
Het werkt. Althans, géén TV per Amino meer sinds donderdag 28/4 en de data snelheid heb ik getest met een meervoud aan speedtest websites. Géén van de tests komt hoger dan 93mbps down en ca. 74Mbps up.
Ik heb donderdagavond 2x, en vrijdag 1x, pogingen gedaan met de klantenservice om dit op orde te brengen. Men blijft tot mijn stomme verbazing aangeven dat ik géén Glasvezel heb (staat disabled) en dat de technische dienst is ingeschakeld. Reactie snelheid 3 dagen.
Ik heb WEL een werkende glasvezel verbinding.
Er is géén DSL lijn/stekker meer.
De TV app werkte wel echter alleen NPO1, 2 en 3. Overige zenders konden niet geladen worden.
Per afgelopen vrijdag kon ik ook weer de RTL, SBS etc. zenders kijken.
Het Amino kastje heeft een perfecte netwerkverbinding maar mag geen connectie maken. Na reset (per paperclip) start het nog steeds perfect op, alle software wordt gedownload, upgrade is geladen, maar ná dit alles eindigt het in een ‘Connection Error, please check your internet connection.
Deze check uit laten voeren in de stap erna geeft een perfecte netwerk verbinding.
Ik heb dus per donderdag glasvezel met een 1000mbit/1000mbit TV+Internet abonnement.
- Hierin géén TV meer sinds 28/4 (wel per TV Anywhere app)
- Maximale internet snelheid is 93mbps down, 74Mbps up
Daarnaast staat in mijn account onder bestellingen het volgende:
Besteldatum: | 17-2-2022 |
Product(en): |
|
Dit is onzin. Ik heb uiteraard 1 T50 staan en 2 Amino's waarvan er 1 wordt ingeleverd.
Maar mogelijk (….) is dit ook een aanwijzing naar de administratieve fouten waardoor ik 100Mbit internet heb en géén TV per Amino kastjes.
Er ligt 1 of wellicht 2 tickets bij de KS en de TD, al zie ik niet wat de TD hieraan kan doen.
En ik eis dat dit binnen max. 24 uur wordt opgelost.