Hallo! Goeiedag, π
T-Mobile Community Team, π
Hmm.. π€
Nou mijn vraag is en gaat over het Onderwerp : Zyxel T-50 modem NAT instellingen, π
Tja ik zat al een tijdje te denken van of ik bij het Nat Sessies instelling die waarde wel of niet kan veranderen aangezien als dat logisch en nuttige keuze is waarschijnlijk, ?
maar standaard is die al op het 2048 ingesteld, β
Bij dit volgorde : π²π
Menu/Netwerkinstelling/NAT/Sessies/
Want dit wilden ik gewoon even liever doen omdat ik wel een beetje nieuwsgierig was en ook een bijzonderheden had, en of ook een behoefte had toevallig, π
Want mijn plan was om een trukje te doen dus soort van een tweakje zoals het genaamd is in het engels
met die instelling van het modem,
dus bijvoorbeeld dat ik het internet snelheid en wifi verbinding een stuk stabieler en soepeler kan maken of doen als dat wel een kans heeft later, πβ
Bijv.. als er Algemeen een problemen optreden en komen met de modem van het internet of de wifi verbinding of dat die later een beetje traag loopt mischien,βπ±
Dus dan kan die hem meteen weer voorkomen later Natuurlijk, ππ
En dit doe ik ook een beetje voor me lol tuurlijk als het informatief is, π‘
Note : Nou ik wacht wel op jullie antwoorden natuurlijk Hopelijk Later.. π£β
Grt! van Huyar_1970, ππ
Beantwoord
Zyxel T-50 modem: NAT instellingen
Beste antwoord door Anonymous
Huyar_1970 schreef:
Dit is een setting die soms nodig kan zijn bij bijvoorbeeld bittorrent (Peer-to-Peer) verbindingen, bij dergelijk gebruik worden vaak heel veel verbindingen gemaakt wat een modem met de standaard instellingen soms niet aan kan.
Het zal dus niet resulteren in meer stabiliteit en bandbreedte in het algemeen, hooguit bij P2P gebruik.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.