Skip to main content
Beantwoord

Geen Glasvezel signaal Gouda

• 31 januari 2022
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

• is een Top Poster
  • 19 reacties

Sinds vanmorgen wederom voor de derde keer in Gouda geen Glasvezel signaal.

Medewerker gesproken, deze meld dat ik uiterlijk over 2dagen iets hoor omdat ze alles door gemeten heeft en verder niks kan doen, sorry 2 dagen en nu voor de derde keer in januari geen signaal door een storing buiten huis.

Beste antwoord door Boris

Hi allebei,

Ik zie dat ik inmiddels een antwoord heb kunnen geven in het andere topic, waarbij de situatie wordt aangekaart: 

Media is niet beschikbaar

Om de communicatie zo centraal mogelijk te houden en jullie zo goed mogelijk van de situatie op de hoogte te houden, wil ik vragen om daar het gesprek voort te zetten, ook omdat het om dezelfde problemen gaat. Ik spreek jullie daar graag verder, en zet dit topic op slot. 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

• is een King Poster
  • 41 reacties
  • 31 januari 2022

Ja ik ook in Gouda, zie 

Medewerker via chat gesproken, iedereen op dezelfde pon heeft geen internet, waarschijnlijk dus nog steeds dit: 

Er werd een ticket aangemaakt, maar verder niets, ook niet na meermaals aangeven dat er thuis wordt gewerkt. Mogelijk kon er op dat moment ook verder niks, maar toch...

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 19 reacties
  • 1 februari 2022

Vandaag gebeld met de klantenservice, de technische dienst moet ernaar kijken en men verwacht dat ze het vandaag oppakken en uiterlijk morgen.

We blijven hopen en dat het dan voor de lange termijn een oplossing is, jij al iets gehoord @lsvleeuwen ?

• is een King Poster
  • 41 reacties
  • 1 februari 2022
tim_nl schreef:

Vandaag gebeld met de klantenservice, de technische dienst moet ernaar kijken en men verwacht dat ze het vandaag oppakken en uiterlijk morgen.

We blijven hopen en dat het dan voor de lange termijn een oplossing is, jij al iets gehoord @lsvleeuwen ?

Nee nog niets gehoord, internet werkte vanmorgen in ieder geval nog niet.

Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2022

Hi allebei,

Ik zie dat ik inmiddels een antwoord heb kunnen geven in het andere topic, waarbij de situatie wordt aangekaart: 

Om de communicatie zo centraal mogelijk te houden en jullie zo goed mogelijk van de situatie op de hoogte te houden, wil ik vragen om daar het gesprek voort te zetten, ook omdat het om dezelfde problemen gaat. Ik spreek jullie daar graag verder, en zet dit topic op slot. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen