Skip to main content
Beantwoord

Alweer verbindingsproblemen Barneveld


Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.

Beste antwoord door Cal van Odido

Hi @wysiwyg@Wilmalight@misterweird,

Erg fijn om te horen dat jullie inmiddels volledig online zijn! Gisteravond heeft een monteur omstreeks 20:30 een reparatie voltooid en ik ben blij dat we hiermee de verbinding konden herstellen. Ik kan jullie verzekeren dat wij het probleem in de wijkcentrale uitgebreid zullen evalueren en wij er alles aan zullen doen om dit in de toekomst te voorkomen. Over de oorzaak is bij mij nog niks bekend.

 

Hoi @Tirol@Marokkaan0342@Mp5p@tilly1986@Rvv99@Biena@KSU@lindadg@S03an42@Ilanahorde@Kiekkie@Mjholm@Q-pro , @Maurits F,

Zover mogelijk heb ik jullie verbindingen gecontroleerd en ook jullie lijken weer volledig online te zijn. Mocht er toch nog iets spelen, voer graag een reset uit van het modem (en eventueel de Media Converter) volgens dit topic: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile Thuis. Tot in de late middag sta ik voor jullie paraat als jullie nog mijn hulp kunnen gebruiken! 

 

Voor nu wens ik iedereen nog heel veel plezier met het internet toe en laten wij er samen een prachtig 2022 van maken! :smile:

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

74 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 31 december 2021

Wel heel vreemd dat er in uw regio zo vaak een storing is, zelf maak ik al sinds pakweg 2012 gebruik van glasvezel (regio Achterhoek)  nog aangelegd indertijd door Reggefiber (nu KPN netwerk)  diverse providers gehad, sinds een aantal jaren T-Mobile thuis WBA 100mb/s.

En dan ben ik heel eerlijk, al die tijd in totaal hooguit een paar uur uitval zal totaal beslist niet meer zijn dan een halve dag alles bij elkaar opgeteld.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21808 reacties
  • 31 december 2021

[1-1-2022] We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte.

Media is niet beschikbaar

 


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 1 januari 2022
Waqqas schreef:

[1-1-2022] We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Wsnneer word het opgelost broer we willen tv kijken gamen 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21808 reacties
  • 1 januari 2022

Ik ben ook een klant man, voor updates houd het topic hierboven in de gaten en herstart af en toe eens de mediaconverter.

Voor nu wens ik je een gelukkig nieuwjaar 🥳


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 1 januari 2022

Goedemorgen all, het onderzoek tussen alle betrokken partijen loopt nog. We hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Zodra we meer weten, horen jullie het meteen. In de tussentijd: excuses voor het ongemak en indien je een Unlimited Internet voucher kunt gebruiken om via mobiele hotspot alsnog online te zijn, laat het hieronder weten. Let wel: de voucher kan enkel geactiveerd worden met een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid en abonnement).


  • Auteur
  • Debutant
  • 17 reacties
  • 1 januari 2022

Thx, duidelijk Jason. Gelukkig iemand wakker👍


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 1 januari 2022

Geen enkel probleem! We gaan dit in goede banen geleiden; nogmaals excuses! Dit is niet lekker wakker worden op zo'n mooie nieuwjaarsdag. Thanks voor je begrip! 😊👍


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 januari 2022

Goedemorgen! Fijn dat er naar gekeken wordt. Hopelijk kan het snel worden opgelost 
In de tussentijd ontvangen wij ook graag een unlimited internet voucher. We hebben naast TM thuis ook 4 TM mobiel abonnementen.

alvast bedankt! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 januari 2022
Jason schreef:

Goedemorgen all, het onderzoek tussen alle betrokken partijen loopt nog. We hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Zodra we meer weten, horen jullie het meteen. In de tussentijd: excuses voor het ongemak en indien je een Unlimited Internet voucher kunt gebruiken om via mobiele hotspot alsnog online te zijn, laat het hieronder weten. Let wel: de voucher kan enkel geactiveerd worden met een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid en abonnement).

Ik ontvang graag een voucher voor mobiele hotspot. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 1 januari 2022

Ik heb jullie beide een privébericht gestuurd voorzien van een voucher. Bedankt voor het melden en we gaan weer verder met het onderzoek! 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 1 januari 2022

@all De vouchercode dient per sms verstuurd te worden aan 2244. Sorry dat ik dit niet direct gemeld heb!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 januari 2022

Hier ook problemen sinds gisteravond 18:00.

Nog steeds geen verbinding, ben blij dat er naar gekeken word.

Hier 2x unlimited abo op mijn adres.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8090 reacties
  • 1 januari 2022
Marokkaan0342 schreef:
Waqqas schreef:

[1-1-2022] We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Wsnneer word het opgelost broer we willen tv kijken gamen 

Broer kom op zeg beetje respect hij doet ook zijn best en is zeker jouw broer niet.

Ze zijn er mee bezig! 
De Huisregels zijn er voor iedereen.

Gelukkig nieuwjaar! 

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 1 januari 2022

Goedemiddag all, er lijkt een kleine groep online te komen. We blijven het monitoren zodat straks iedereen weer online is. Bedankt voor jullie geduld!

@Rvv99 Normaliter zou ik moeten zeggen: met een Unlimited abonnement kan ik je geen voucher toesturen omdat je al onbeperkt Internet hebt. Echter, omdat ik weet dat je met een voucher geen GB's hoeft aan te vullen, wil ik in jouw geval wel een uitzondering maken. Mocht je er toch gebruik van willen maken, laat het hieronder weten. Thanks!


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 1 januari 2022

Hallo Jason ik wil graag een internet voucher hebben we hebben geen internet meer thuis


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 1 januari 2022
Jason schreef:

Goedemiddag all, er lijkt een kleine groep online te komen. We blijven het monitoren zodat straks iedereen weer online is. Bedankt voor jullie geduld!

@Rvv99 Normaliter zou ik moeten zeggen: met een Unlimited abonnement kan ik je geen voucher toesturen omdat je al onbeperkt Internet hebt. Echter, omdat ik weet dat je met een voucher geen GB's hoeft aan te vullen, wil ik in jouw geval wel een uitzondering maken. Mocht je er toch gebruik van willen maken, laat het hieronder weten. Thanks!

Hallo Jason me vrouw heeft prepaid tmobile ... we hebben bijna geen internet meer.. help ons aub  we wonen in Barneveld al heel lang storing 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 januari 2022
tilly1986 schreef:
Jason schreef:

Goedemorgen all, het onderzoek tussen alle betrokken partijen loopt nog. We hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Zodra we meer weten, horen jullie het meteen. In de tussentijd: excuses voor het ongemak en indien je een Unlimited Internet voucher kunt gebruiken om via mobiele hotspot alsnog online te zijn, laat het hieronder weten. Let wel: de voucher kan enkel geactiveerd worden met een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid en abonnement).

Ik ontvang graag een voucher voor mobiele hotspot. 

Goedemiddag, ik heb een T-Mobile thuis en mobiele abonnement en zou graag een voucher willen ontvangen aangezien alles nog steeds niet werkt! Alvast bedankt en de beste wensen voor het nieuwe jaar!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 januari 2022

Goedemiddag heer/mevrouw, wij hebben ook  T-Mobile thuis en we hebben 2 mobiele abonnementen en zou graag hiervoor een voucher(s) willen ontvangen aangezien alles nog steeds niet werkt! Alvast bedankt en de beste wensen voor het nieuwe jaar!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 1 januari 2022

Goedemiddag @Marokkaan0342, @Biena en @KSU, ik stuur jullie na afloop van dit bericht meteen een privébericht met de voucher toe. Stuur de vouchercode per sms naar 2244 met jouw T-Mobile of Tele2 simkaart. Dan ontvang je binnen maximaal tien minuten de bevestiging van activatie. 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 januari 2022

Nog geen nieuws. Is het al opgelost 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 1 januari 2022

De verwachting is dat er in de loop van de dag meer duidelijk wordt. Op dit moment kunnen we niet meer melden dan dat, sorry voor het ongemak! 

@Wilmalight Kan ik je tegemoetkomen met een voucher?


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 1 januari 2022

Gaat wel erg lang duren

kan ook geen voucher aanvragen ik heb geen mobiel van t mobile en ben door alle data heen


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 januari 2022

Kunnen Julie mij onbeperkt internet geven ik ben door mijn data bundel heen. Ik heb wel hotspot gekregen maar weet niet hoe dat werkt


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9350 reacties
  • 1 januari 2022
Wilmalight schreef:

Kunnen Julie mij onbeperkt internet geven ik ben door mijn data bundel heen. Ik heb wel hotspot gekregen maar weet niet hoe dat werkt

Heb je dan toch een T-Mobile simkaart gevonden? Dan kun je die in een telefoon plaatsen en een wifi hotspot op die telefoon activeren. Andere apparaten kunnen dan via die telefoon met internet verbinden.

Als je een T-Mobile simkaart hebt kan een moderator een T-Mobile voucher geven voor Unlimited data op die simkaart.


Forum|alt.badge.img+16
  • Oud-Moderator
  • 619 reacties
  • 1 januari 2022

Hoi @Wilmalight, wij hebben elkaar zojuist ook via Facebook messenger gesproken. Ik heb je daar voorzien van een Unlimited data voucher en uitleg hoe je het beste een hotspot kunt maken.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen