Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.
Alweer verbindingsproblemen Barneveld
Beste antwoord door Cal van Odido
Hi
Erg fijn om te horen dat jullie inmiddels volledig online zijn! Gisteravond heeft een monteur omstreeks 20:30 een reparatie voltooid en ik ben blij dat we hiermee de verbinding konden herstellen. Ik kan jullie verzekeren dat wij het probleem in de wijkcentrale uitgebreid zullen evalueren en wij er alles aan zullen doen om dit in de toekomst te voorkomen. Over de oorzaak is bij mij nog niks bekend.
Hoi
Zover mogelijk heb ik jullie verbindingen gecontroleerd en ook jullie lijken weer volledig online te zijn. Mocht er toch nog iets spelen, voer graag een reset uit van het modem (en eventueel de Media Converter) volgens dit topic: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile Thuis. Tot in de late middag sta ik voor jullie paraat als jullie nog mijn hulp kunnen gebruiken!
Voor nu wens ik iedereen nog heel veel plezier met het internet toe en laten wij er samen een prachtig 2022 van maken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.