Maandag 27 december tussen 12.00-14.00 uur zou ik moeiteloos overstappen van Tele2 ADSL naar T-Mobile Thuis glasvezel internet. Bij de bestelling stond ook duidelijk dat de monteur 15 meter bedraad internet zou gaan leggen.
Toen de monteur van Gideon langskwam, heb ik dit ook vermeld, maar hij gaf direct aan dat hij niks extra’s deed en dat dit extra zou gaan kosten. Als het aan de monteur lag wilde hij ook de modem snel in de meterkast installeren. Ik heb aangegeven dat ik de modem liever buiten op trappenhuis wilde plaatsen. Uiteindelijk hier geplaatst, omdat ik zelf al alle voorbereidingen had gedaan.
Echter, is het hem niet gelukt om de verbinding tot stand te brengen, omdat blijkbaar signaal vanuit KPN ontbrak. Hij heeft geprobeerd om de backoffice te bereiken, maar na 10 minuten gaf hij het op en ging naar de volgende klant en mij achterlaten zonder werkende internetverbinding. Hij vertelde wel dat dezelfde dag nog mensen van het netwerk zouden langskomen.
Het is nu woensdag 29 december, twee dagen verder, nog steeds geen internet. T-Mobile klantenservice gebeld en de dame gaf aan dat het nog in behandeling was en niet kon aangeven hoe lang het kan duren.
Ik heb aangeven dat dit slechtste welkom is die ik tot nu toe heb ervaren. Ik gaf aan dat ik nog 1 dag zal wachten en hierna het abonnement opzeggen. De dame vertelde doodleuk dat ik dan de spullen zelf moet opsturen.
Zeer slechte klantenservice en nul inlevingsvermogen in de klant. Ik heb als spijt dat ik bij T-Mobile wilde aansluiten.
Geen glasvezel netwerk signaal
Beste antwoord door Boris
Hi
Dank voor je bericht en welkom op de Community! Ik had je graag een beter welkom geheten, excuses voor de situatie zoals deze nu de kop op steekt. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk van een werkende verbinding te voorzien. 27 December is er bij jou de installatiemonteur langsgekomen om de aansluiting in orde te maken. Daarbij is gebleken dat er geen licht door kwam naar het aansluitpunt, waardoor de verbinding niet werkend kan worden gemaakt. Er is daarbij een monteur van de netwerkbeheerder nodig om dit op te lossen. De Guidion monteur heeft daarbij een aansturing doorgestuurd waarop onze technische dienst direct de netwerkbeheerder heeft ingeseind. Houd daarop goed de telefoon in de gaten. Ik zie dat er inmiddels vanuit de netwerkbeheerder de aansturing is gedaan om dit per direct op te lossen. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.