Skip to main content
Beantwoord

Verbindingsproblemen Internet Barneveld 29-10-2021


  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Sinds gisteravond net voor 18:00 uur ligt internet eruit in regio Barneveld. Welke compensatie krijg ik? Kunnen jullie me direct extra Mb's op mijn mobiele abo geven zodat ik via tv anywhere kan kijken? Ik heb gisteravond n.l. 1/3e van mijn maandbundel verbrand.

 

Beste antwoord door Soundwork008

Op Tweakers komen weer posts binnen dat het internet in Barneveld het inmiddels weer doet…...

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

26 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • 29 oktober 2021

Hallo @Co64 

[28-10-2021] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Barneveld. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Je kan via de klantenservice of van een moderator een unlimited voucher krijgen voor 7 dagen unlimited internet, deze kun je dmv een sms activeren en gebruiken als hotspot bijvoorbeeld.


  • is een Master Poster
  • 50 reacties
  • 29 oktober 2021
Waqqas schreef:

Hallo @Co64 

[28-10-2021] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Barneveld. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Je kan via de klantenservice of van een moderator een unlimited voucher krijgen voor 7 dagen unlimited internet, deze kun je dmv een sms activeren en gebruiken als hotspot bijvoorbeeld.

Maar daar heb je dus niets aan als je geen mobiel van T-Mobile afneemt…..


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • 29 oktober 2021

Het mag ook een prepaid simkaart zijn @Soundwork008 🙂


  • is een Master Poster
  • 50 reacties
  • 29 oktober 2021
Waqqas schreef:

Het mag ook een prepaid simkaart zijn @Soundwork008 🙂

Gelukkig zijn mijn beide ouders met pensioen en daardoor minder afhankelijk, maar vervelend is het wel. In de algemene voorwaarden gaat meestal vanaf 48 uur pas het recht op compensatie lopen, dus ze hebben nog even…..:no_mouth:


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • 29 oktober 2021

Recht op compensatie heb je als de storingen langer dan 12 uur duurt, zie ook dit artikel voor meer informatie.

https://www.consumentenbond.nl/internet/geld-terug-bij-netwerkstoringen


  • is een Master Poster
  • 50 reacties
  • 29 oktober 2021
Waqqas schreef:

Recht op compensatie heb je als de storingen langer dan 12 uur duurt, zie ook dit artikel voor meer informatie.

https://www.consumentenbond.nl/internet/geld-terug-bij-netwerkstoringen

Dank voor je antwoord en link.

Zet ook niet veel zoden aan de dijk, die bedragen zijn nog zo klein dat je er amper een brood van kan kopen….


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 29 oktober 2021

Ik heb ook last van deze storing. Hoe kan ik een voucher krijgen om m’n mobiel als hotspot te gaan gebruiken?

Ik ben in het bezit van een mobiel T-mobile abonnement


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 oktober 2021

Wij hebben hier thuis ook last van de storing en als ik tmobile bel krijg ik niemand aan de lijn om de voucher aan te vragen. Uiteindelijk werd de verbinding door technische storing bij tmobile zelfs verbroken. Hoe kan ik de voucher op een andere manier aanvragen (moderator)? 

 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 29 oktober 2021

 

MKuilen schreef:

Wij hebben hier thuis ook last van de storing en als ik tmobile bel krijg ik niemand aan de lijn om de voucher aan te vragen. Uiteindelijk werd de verbinding door technische storing bij tmobile zelfs verbroken. Hoe kan ik de voucher op een andere manier aanvragen (moderator)?

Even wachten tot @Jason je bericht leest. Hij kan je snel verder helpen.

 


  • Debutant
  • 2 reacties
  • 29 oktober 2021

Is er al een beetje een schatting wanneer de storing verholpen gaat zijn? Wat een ellende dit, je kunt niet je hele huis runnen op een hotspot…...


  • is een Master Poster
  • 50 reacties
  • 29 oktober 2021
Ravx23 schreef:

Is er al een beetje een schatting wanneer de storing verholpen gaat zijn? Wat een ellende dit, je kunt niet je hele huis runnen op een hotspot…...

Het zou T-Mobile sieren door even te publiceren in het storingen topic wat de oorzaak nu is en waarom het zo lang duurt…...


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 29 oktober 2021

Laat @Jason mij ook maar per omgaand een voucher voor een paar dagen unlimited internet sturen want de tel. klantenservice is drama op dit moment (ook wel logisch als iedereen die getroffen is door de storing tegelijk in actie komt).

Of een (andere) moderator is ook goed. Geld zit ik niet direct op te wachten maar tv beeld en hotspot wel


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 oktober 2021

Ik kom ook graag in aanmerking voor een voucher.

 


  • is een Master Poster
  • 50 reacties
  • Antwoord
  • 29 oktober 2021

Op Tweakers komen weer posts binnen dat het internet in Barneveld het inmiddels weer doet…...


  • Debutant
  • 2 reacties
  • 29 oktober 2021

Ik heb al unlimited mobiel, doe mij maar 7,50 korting op mijn maandelijkse kosten voor Tmobile Thuis...


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 29 oktober 2021

Hier werkt het inmiddels ook weer!


Yes internet is Back in Barneveld 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 oktober 2021

Net een account aangemaakt voor dit forum, zie ik jouw reactie. Kijk omhoog (van telefoon nasr beeldscherm), verrek, de interweps doet het weer. Bedankt 😁

 

Wat de oorzaak betreft, mijn vermoeden is human error. Vlak nadat de lijn plat ging heb ik de router een reset gegeven (330 dagen up 😋). Ik kreeg een ip in het 10.68 subnet ipv een publiek ip.

Eh, shit happens.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 oktober 2021

Scratch that, was niet de juiste sectie van de config blijkbaar. Ik haat dat huawei geval 😠


  • is een Master Poster
  • 50 reacties
  • 29 oktober 2021
pruxor schreef:

Scratch that, was niet de juiste sectie van de config blijkbaar. Ik haat dat huawei geval 😠

Het zal absoluut een issue in Huawei apparatuur zijn geweest, omdat het core netwerk van Glasoperator van Huawei is. Maar het betreft niet jouw Huawei router of GPON ONT….. (overigens zal Barneveld nog alleen AON zijn, dus geen ONT's hier :slight_smile: )


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 oktober 2021
Soundwork008 schreef:
pruxor schreef:

Scratch that, was niet de juiste sectie van de config blijkbaar. Ik haat dat huawei geval 😠

Maar het betreft niet jouw Huawei router of GPON ONT….. (overigens zal Barneveld nog alleen AON zijn, dus geen ONT's hier :slight_smile: )

Ik vind het vooral vervelend dat het een zwarte doos is waar ik zelf minimale controle over heb (oh en die gruwelijke UI).

Tweakers maar eens afstruinen om te kijken of dat niet anders kan.


Jaap
Odido
  • Odido Medewerker
  • 82 reacties
  • 29 oktober 2021

@pruxor Eigen modems kan je bij T-Mobile Thuis prima gebruiken. heb je hier wat aan? 

Media is niet beschikbaar

Voip is wel een dingetje, maar de rest werkt allemaal zonder al te veel moeite.

hou wel in je achterhoofd dat je de “zwarte doos” weer even aansluit als je ooit de klantenservice iets wil vragen over je verbinding.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 oktober 2021

Bedankt, voip is inderdaad de reden dat ik eerst nog op onderzoek uit wilde.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • 29 oktober 2021

Hallo @pruxor 

Met deze mooie guide van TMTV kun je heel eenvoudig de SIP gegevens achterhalen :)

https://community.t-mobile.nl/vast-bellen-494/guide-voip-sip-inloggegevens-achterhalen-met-de-zyxel-323022


  • Debutant
  • 17 reacties
  • 31 december 2021
Co64 schreef:

Sinds gisteravond net voor 18:00 uur ligt internet eruit in regio Barneveld. Welke compensatie krijg ik? Kunnen jullie me direct extra Mb's op mijn mobiele abo geven zodat ik via tv anywhere kan kijken? Ik heb gisteravond n.l. 1/3e van mijn maandbundel verbrand.

 

Nou het is alweer bingo, lekker opzeggen!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen