Skip to main content
Beantwoord

Packet loss WAN verbinding glasvezel

wmuys
  • Debutant
  • 105 reacties

Vannacht is er kennelijk onderhoud geweest bij ons (PC 3752). De 2 netwerken die ik beheer hebben allebei een nieuw WAN IP gekregen. 

Op een van de twee netwerken heb ik nu echter ook packet loss op de WAN-verbinding. Media converter en router al gereset, dan helpt niets. @Jason of @Brian kunnen jullie eens meekijken?

Beste antwoord door wmuys

Nou het probleem is gevonden en lag niet bij T-Mobile. 

Voor wie geĂŻnteresseerd is: ik ben geswitcht naar een UDM-Pro en die hebben een vreemd verschijnsel van packet loss op de WAN poort. Die packet loss verdwijnt als je een switch tussen de media converter en de UDM-Pro zet. Misschien deze informatie handig is voor anderen.

Bekijk origineel

4 reacties

wmuys
  • Auteur
  • Debutant
  • 105 reacties
  • Antwoord
  • 28 juni 2021

Nou het probleem is gevonden en lag niet bij T-Mobile. 

Voor wie geĂŻnteresseerd is: ik ben geswitcht naar een UDM-Pro en die hebben een vreemd verschijnsel van packet loss op de WAN poort. Die packet loss verdwijnt als je een switch tussen de media converter en de UDM-Pro zet. Misschien deze informatie handig is voor anderen.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @wmuys, hartelijk dank voor het delen van jouw oplossing. Daar gaan mede-users veel profijt aan hebben wanneer ze hetzelfde ervaren met een UDM-Pro! 👍

Heb je sindsdien geen packet loss meer gehad op de WAN?

wmuys
  • Auteur
  • Debutant
  • 105 reacties
  • 28 juni 2021

Hi @Jason 

Sinds ik er een switch tussen heb zitten geen packet loss meer gehad op de WAN interface.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@wmuys Dat is top, mooi dat je het zo hebt kunnen herstellen en nogmaals bedankt dat je de fix ook gelijk met ons deelt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen