Op 8 juni was mijn internet thuis uitgevallen. Alles was uit en niks deed het. Geen internet, tv en telefonie. Na bellen met de klantenservice is een melding gemaakt voor de technische dienst. Twee dagen later werkte internet weer. Ik heb gisteren gebeld om te vragen of het probleem nu echt opgelost was. Hat is immers de 4de keer in 2 en half maand dat ik bij tmobile zit. Maar de klantenservice kon de aba kadabra taal in de log niet begrijpen en mocht mij niet doorverbinden met de technische afdeling. Ik mocht hopen dat het definitief opgelost is.
Vandaag was het weer raak. Alles uit en de dame kon geen meting doen omdat ze geen verbinding kon krijgen met de modem. Haar antwoord was dat ze het gaat doorzetten naar de technische afdeling en ze gaan verder onderzoek doen. Ik moet tot maandag of dinsdag wachten omdat de afdeling in het weekend niet werkt. Ik vind het heel erg dat we hier zonder verbinding zijn en dat moet accepteren dat we het weekend maar moeten uitzingen.
Ik vind het nu genoeg zo. Tmobile moet het probleem definitief en voorgoed oplossen of met andere opties komen.