alleen het lampje van internet wordt dan rood en een minuut later weer groen. Alle andere lampjes blijven werken, alle kabels los en vastgemaakt. Het is van de ene op de andere moment gestart. Overdag gaat het beter dan in de avond. Het is wel super irritant. Wat is de oplossing?
Misschien kan er een storingsbron aanwezig zijn bij DSL bijvoorbeeld en is je modem dan direct aangesloten op het ISRA waar ook de KPN kabel binnenkomt?
Misschien kan een fabrieksreset van het modem ook helpen door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.
Misschien kan er een storingsbron aanwezig zijn bij DSL bijvoorbeeld en is je modem dan direct aangesloten op het ISRA waar ook de KPN kabel binnenkomt?
Misschien kan een fabrieksreset van het modem ook helpen door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.
Nee geen storingsbron, en is op de ISRA aangesloten. Ik heb het hele spul al gereset. Kwam ook van het ene moment op het andere. Overdag heel weinig last en op de avond zomaar 10x per uur om dan daarna 2 uur prima te doen en vervolgens weer mis…
Goed dat je het bij ons aankaart! Ik heb direct met je meegekeken en zie dat er vanaf onze kant een probleem met de bekabeling wordt geconstateerd en dan vooral waar het ISRA-punt zich bevindt. Ik begrijp dat het modem is aangesloten op het oorspronkelijke punt, welke zich in de meterkast bevindt, klopt dat?
Zo’n bridge tap kan worden opgelost, zodat de verbinding weer helemaal stabiel is. Je leest daar alles over in ons speciale topic. Wil je me laten weten of het modem daadwerkelijk in de meterkast is aangesloten? Dan kan ik er eventueel voor zorgen dat er een monteur bij je langskomt om het probleem op te lossen. Ik hoor het graag van je!
Dank je wel voor de extra informatie! Een stuk meer duidelijkheid. Ik laat graag een monteur met de situatie meekijken. Ik heb daarom direct aan verzoek neergelegd om dit te doen. Je zal zo snel mogelijk een SMS en mail ontvangen om digitaal een afspraak in te plannen. Ik weet zeker dat we ter plekke de boel beter kunnen oppakken. Hulp is onderweg!
Hi @tabpost, heel fijn dat jij nogmaals aan de bel trekt! Ik heb direct een kijkje genomen in jouw profiel en ik zie dat er onlangs een monteur bij jou langs is geweest die jammer genoeg niet het probleem kon verhelpen op dat moment. Ik zie dat hier verder geen vervolg aan is gegeven, dus ik heb hier zojuist een verzoek voor ingediend bij onze technische dienst om dit definitief te verhelpen. Zodra alles weer werkt als een tierelier dan wil ik heel graag kijken wat ik voor je kan betekenen qua tegemoetkoming. Ik hoop dat alles weer heel snel gaat werken, want jouw verbinding hoort gewoon top te zijn. Ik ga in ieder geval in de gaten houden of het onderzoek nu een vervolg krijgt! 💪
Hi @tabpost, heel erg bedankt voor de terugkoppeling! Wat super fijn om te horen dat jij weer Internet hebt, yay. Dan wil ik jou voor nu een super fijn weekend wensen. Mocht jij ook nog andere vragen hebben, weet dan dat wij hier voor jou klaar zitten! 😊
We zijn er nog niet. Toen de kabel hersteld was had ik een download snelheid van 40Mb. Nu, 3 dagen later is dit nog maar net aan 10Mb. In de tussentijd is er niks veranderd. Dus óf er gaat weer iets fout, óf ik wordt afgeknepen door T-mobile?
De snelheid volgens deze site is 20Mb. En toch is dat vreemd, zoals ik a zei had ik na de herstelwerkzaamheden 40Mb snelheid. De kabelmonteur wist ook te vertellen dat ik op een aparte “lijn” gezet ben voor meer snelheid. Donderdag had ik die hoge snelheid, vrijdag ook. Nu doe ik vandaag een snelheidstest en hij valt uit op nog geen 10Mb. Dus dat is dan gewoon gek.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.