ik heb vorige week door een monteur mijn nieuwe modem laten plaatsen.
in plaats van dat die kwiebus gewoon die oude meeneemt gooit hij hem ergens in de kelderkast aan de kant.
naja, week later krijg je zon mail dat je dat ding moet terugsturen, afijn, ik die oude modem in de doos van die nieuwe gedrukt en adres erop geplakt, netjes afgegeven op het postkantoor op maandag en verzendbewijs bewaard.
krijg ik doodleuk vandaag een mailtje dat er alsnog kosten in rekening worden gebracht.
leuk verdienmodel, maar hoe snel wil je dat ik die betaling storneer?
ik lees op dit forum de ene na de andere topic over het in rekening brengen van apparatuur die net zo goed door een monteur mee kan worden genomen.
terugsturen modem
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Het retourproces kan maximaal twee tot drie weken in beslag nemen, in uiterste gevallen. Normaliter handelt onze distributie dit echter binnen zes werkdagen af. Omdat het op 12 april verzonden is, kan het nog tot ongeveer 20 april duren eer alles volledig retour gemeld is. Geen zorgen, zoals
Ik heb je track & trace-code toegevoegd aan jouw klantprofiel: mochten er ooit issues zijn, dan herstel ik het a la minute voor je.
Een geweldig weekend toegewenst en geniet van de zon (indien mogelijk)!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.