Ik heb inmiddels een week last van pakketverlies. Hierdoor veel lag tijdens gamen. Is hier een oplossing voor? Volgens de testwebsite ligt het probleem meestal bij de provider. Gezien mijn ervaring met t-mobile geloof ik dat ook direct.

Ik heb inmiddels een week last van pakketverlies. Hierdoor veel lag tijdens gamen. Is hier een oplossing voor? Volgens de testwebsite ligt het probleem meestal bij de provider. Gezien mijn ervaring met t-mobile geloof ik dat ook direct.
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
We proberen ook tijdens weekenden zoveel mogelijk op te pakken, maar omdat we dan niet alle moderators actief hebben, komt het weleens voor dat een topic van donderdag of vrijdag nog onbeantwoord blijft.
Eerdere snelheidsproblemen in de omgeving van Den Haag zijn verholpen. Hierdoor kon ook de TV haperingen of blokbeeld vertonen. Het probleem is inmiddels opgelost door het creëren van extra capaciteit. Ervaar je toch nog problemen? Laat het ons weten in dit topic: TV hapert en traag internet in Segbroek Den Haag.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.