Skip to main content
Beantwoord

al de hele dag geen internet

  • 28 januari 2021
  • 9 reacties
  • 182 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik ben maandag overgestapt van Ziggo. Tot nu toe alleen maar spijt van.

monteur had alles geinstalleerd, geen signaal.

volgende dag kwamen er monteurs langs en hebben dit via de centrale verholpen.

3e dag landelijke storing en 4e dag dus vandaag geen internet. Lampje brand rood. Meerdere keren tussenstukje en modem herstart. Bied geen oplossing.


Helpdesk zegt, melding gaat naar de technische dienst. Word ik nog teruggebeld ofzo. Ik vind dit gewoon nu te lang duren, zeker nu in deze tijd dat thuiswerken de standaard is en ik nu zonder internet zit.

 

please help. Wat is de status en wanneer heb ik weer stabiel internet?

 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemiddag @Ami007, van harte welkom op de Community!

Het is inderdaad geen gelukkige start geweest, sorry dat je hiermee vanaf dag één met verbindingsproblemen hebt gezeten. Onze technische dienst heeft momenteel een verwerkingstijd van gemiddeld drie tot vijf dagen. Jouw ticket zal vandaag nog in behandeling genomen worden en dan zal direct de juiste partij aangestuurd worden. 

Kan ik je blij maken met een Unlimited Voucher? Daarmee kun je met een mobiel abonnement of prepaid van T-Mobile onbeperkt internetten voor 7 dagen. Dan kun je in elk geval jouw mobiele telefoon als hotspot instellen zodat je laptop/PC altijd verbonden is.

Laat me weten of ik dit voor je in orde kan maken, dan stuur ik je meteen een voucher toe per privébericht. 

Ik zal proberen extra vaart onder jouw uitstaande ticket te zetten zodat het gelijk opgepakt wordt. Indien ik je nog ergens anders bij kan helpen, geef alsjeblieft een seintje.

Een geweldige week toegewenst en stay safe!

Bekijk origineel

9 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2021

Goedemiddag @Ami007, van harte welkom op de Community!

Het is inderdaad geen gelukkige start geweest, sorry dat je hiermee vanaf dag één met verbindingsproblemen hebt gezeten. Onze technische dienst heeft momenteel een verwerkingstijd van gemiddeld drie tot vijf dagen. Jouw ticket zal vandaag nog in behandeling genomen worden en dan zal direct de juiste partij aangestuurd worden. 

Kan ik je blij maken met een Unlimited Voucher? Daarmee kun je met een mobiel abonnement of prepaid van T-Mobile onbeperkt internetten voor 7 dagen. Dan kun je in elk geval jouw mobiele telefoon als hotspot instellen zodat je laptop/PC altijd verbonden is.

Laat me weten of ik dit voor je in orde kan maken, dan stuur ik je meteen een voucher toe per privébericht. 

Ik zal proberen extra vaart onder jouw uitstaande ticket te zetten zodat het gelijk opgepakt wordt. Indien ik je nog ergens anders bij kan helpen, geef alsjeblieft een seintje.

Een geweldige week toegewenst en stay safe!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 februari 2021

Hoi Jason,

onze databundels zijn helemaal verbruikt, we hebben geen tmobile mobiel abonnement. Ala dit achter de rug is dan bel ik wel even met jullie weer om te kijken hoe jullie dit gaan goedmaken. Ik hoop dat iemand zo snel mogelijk met ons schakelt, want dit is niet leuk meer.


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 4 februari 2021

Hi @Ami007, ik zie dat de monteur jullie vandaag weer online heeft gekregen, super! Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 februari 2021

Hi Brian,

het werkt inderdaad weer. 1,5 week geen internet. Limieten overschreden van meerdere Databundels, veel ellende met werk, kids school etc. Heb gevraagd naar een vergoeding, wordt alleen een week vergoed en dan komt uit op 10 euro misschien. Dat is voor mij geen passende oplossing. Lijkt me logisch dat je niet hoeft te betalen voor een dienst die je niet hebt gekregen. Ik had gehoopt dat jullie als goedmakertje een tv pakket ofzo als cadeau voor een periode ofzo zouden geven. Ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

 

Gr. Ami


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 8 februari 2021

Hoi @Ami007, laten we samen kijken naar een passend goedmakertje! Kijk je toevallig veel sport of heb je interesse in films? Dan wil ik je bij deze graag één maand Ziggo Sport of ESPN Compleet aanbieden op onze kosten - of natuurlijk Film1 indien je minder met sport hebt! 😊


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 februari 2021

Hi Jason, ziggo sport is prima. Bedankt


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 10 februari 2021

@Ami007 Ziggo Sport it is, veel kijkplezier toegewenst en vergeet niet om af en toe in te schakelen op andere zenders! 😊

Het maandbedrag voor Ziggo Sport Totaal zal ik vergoeden op een volgende rekening. Dat bedrag wordt dan verrekend met het totale maandbedrag. Voorbeeldje: € 50,00 - € 15,00 = € 35,00 wat je dan op een volgende rekening betaalt.

Ik zal Ziggo Sport Totaal ook meteen automatisch opzeggen vanaf 10 maart 2021. Zo hoef je het niet zelf te doen via My T-Mobile Thuis. Het is je natuurlijk geheel vrij om het aan te houden, als het bevalt. In dat geval kun je het weer toevoegen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 februari 2021

Bedankt Jason, maar ik zie in de bevestigingsmail dat ik €15 extra ga betalen ler maand, en dat er maar 7,50 gecrediteerd gaat worden. Wil je dit nog even goedzetten aub.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 12 februari 2021

@Ami007 De eerste maand Ziggo Sport Totaal kost € 7,50, daarom is de vergoeding automatisch teruggebracht naar dat bedrag! 😉

Wat mij betreft houd je nog € 7,50 tegoed voor hetzelfde of een ander pakket. Ik zal dit bedrag nogmaals vergoeden via een losse compensatie. Sorry voor de onduidelijkheid eerder!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen