Slecht bereikbaar die klantenservice.
Ik heb sinds 12.04 al last van DNS servers die niet reageren volgens mijn logboeken.
Ik kan geeneens berichtjes versturen naar mijn collega's laat staan een telefoongesprek.
Mijn mobiele dataverbinding staat op h+ ipv 4G, ook super.
Al weken bezig met een vervangende router krijgen, nog niks gehoord.
Tickets worden niet terug gevonden, gesprekken ook niet.
Ik heb op 5 meter van mijn router 0 verbinding via de wifi.
De klantenservice is ALTIJD te druk, wellicht een teken voor jullie dat jullie ook iets fout doen of dat het hele systeem gewoon kut is.
Als ik deze week nog tweemaal zulke onderbrekingen heb, waarbij is vier uur lang lastig kan werken, dan houd ik jullie verantwoordelijk voor contractbreuk.
Het is niet normaal hoe jullie met ons om gaan. Wat een schande echt waar!
Nu moet heb ik voor dit Forum zelfs nog apart een account aan moeten maken, wat heeeeeeelemaal nergens op slaat.
Niemand is bereikbaar bij jullie, dus vandaar dit niet aardige berichtje.
Ik ben het helemaal zat. Dit bericht heb ik ook al drie keer opnieuw moeten typen omdat de wifi steeds uit valt.
Geen verbinding Thuis
Beste antwoord door Jason van Odido
Goedemiddag
De monteur heeft in zijn rapport vermeld dat het FTU (Glasvezelaansluitpunt) beschadigd is en jij helemaal geen verbinding kunt maken (bekabeld en draadloos). Er zou water in het FTU gevonden zijn, wat ernstige schade kan opleveren. Dit ticket is op 2 november 's middags uitgezet en zal binnen maximaal drie werkdagen in behandeling genomen worden door de technische dienst. De huidige verwerkingstijden zijn opgelopen door corona en door de enorme drukte. Momenteel ligt de verwerkingstijd tussen de vijf en tien werkdagen, sorry voor het ongemak.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.