Al heb ik vanwege oude zooi in de kast buiten en kabels in de grond al wel wat last van soms (1 a 2x per dag) maar deze middag valt het internet ongeveer elk kwartier deels of geheel weg.
Blijkbaar feit is dus dat het algehele signaal vanuit Tmobile dus (nog) zwakker is dan normaal.
Enige andere optie is dat de Glasvezel jongens van de KPN hier in de straat vandaag iets in de verdeelkast buiten hebben gedaan…. Iets anders kan bijna niet want dan had ik geen signaal.
Svp zsm zorgdragen voor voldoende signaal want elke zoveel tijd opnieuw inloggen op mijn werk is nog irritantere dan dat tv en wifi wegvalt voor minuten.
Veelvuldig en vaak wegvallend signaal (TV en Internet) Gouda (0182)
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
De beloofde tips:
Internet is ontzettend belangrijk. Ik wil dan ook heel graag dat het bij jou ook goed werkt! Eerst controleren we de belangrijkste zaken.
1) Kijk op het modem welke lampjes branden. Brandt WAN of Internet niet? Haal dan het modem (en de zwarte of witte converter die tussen het modem en het aansluitpunt zit) voor tien seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen.
2) Gaat het om Wifi en brandt het WLAN lampje niet? Druk dan op de knop ‘WLAN/WPS/Wireless/wifi’ totdat het lampje wel gaat branden.
3) Branden de lampjes wel, maar heb je geen verbinding? Sluit dan je computer rechtstreeks aan op het modem met een internetkabel op poort 1 of 2 van het modem. Als je een Zyxel modem hebt maakt het niet uit op welke poort je de computer aansluit.
Werkt het hierna nog steeds niet? Kijk dan op onze website. Hiermee kun je veel voorkomende problemen oplossen. Lukt het niet met dit stappenplan? Dan hebben we veel meer oplossingen, we komen er samen uit!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.