Een klein weekje geleden is mijn Draytek modem (met glasvezel insert) vervangen door een Zyxel modem met glasvezel naar UTP converter (dus nu 2 devices die apart stroom nodig hebben - lekker, weer een stopcontact extra nodig). Sindsdien is het om de haverklap mis met het TV signaal en vervolgens ook met de hele internet bandbreedte - computer, laptop, tablets, allemaal beginnen ze te klagen. Dit is natuurlijk geen vooruitgang. Wat is hier aan de hand?
Glavezel modem vervangen - televisie hapert, internet valt weg
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
UPDATE: normaal gesproken is de verwerkingstijd bij onze technische dienst vier tot zeven dagen, maar wegens enorme drukte is dit uitgelopen tot maximaal elf dagen. Sorry voor het ongemak!
Ik zie overigens wel in een update naar voren komen - als uitstaande vraag richting ons - dat een apparaat voor haperingen zorgt. Is dit de Asus toevallig? Bij een reversed MAC search kan ik alleen Synology aflezen.
Laat het me weten, dan voeg ik het toe aan het ticket.
UPDATE 2: ik zie dat mijn collega een monteursbezoek heeft aangevraagd → hij was niet op de hoogte van het interne ticket, maar dit is wel de juist beslissing geweest. De technische dienst geeft namelijk bij ons aan dat dit een issue in de binnenhuisinstallatie betreft en Guidion kan dit oplossen. Sorry voor het ongemak!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.