Beste T-mobile,
Vanaf 2015 ben ik klant bij jullie voor internet (en voorheen ook tv).
Mijn Draytek Vigor modem 2132F is verouderd:
- Het model is end-of-life bij Draytek.
- De laatste firmware update was van 2018
- Hij heeft geen 5g ondersteuning
- Heeft slechts 2 UTP uitgangen (de andere 2 worden gebruikt voor tv)
- Haalt bedraad en draadloos niet de overeengekomen snelheden
- Moet regelmatig even van het stroom af om even ‘gereset’ te worden.
Aangezien ik al langere tijd klant ben bij T-mobile dacht ik, even bellen, nieuw modem vragen en eventueel gelijk verlengen voor een jaartje. Al dan niet met een vaste klanten korting.
Ik heb enkele weken geleden gebeld en zou wat te horen krijgen over een nieuw modem. Helaas heb ik niets gehoord. Dus heb ik mij aangemeld bij KPN. Dat nieuwe contract gaat over een maand in.
Toch dacht ik, laat ik alsnog een belletje wagen naar T-mobile. Dan heb ik het geprobeerd.
Na overleg met de backoffice was het antwoord: Zolang het oude modem werkt krijg je geen nieuwe.
Super jammer en volgens mij zou het niet zo zwart-wit moeten zijn.
In een digitaal tijdperk waarin veel hackers hun slag slaan is mijn veiligheid toch ook belangrijk?
waarom moet ik dan akkoord gaan met verouderde beveiliging & apparatuur?
Mijn vraag: Hoeveel ben ik als klant jullie waard? Een nieuw modem met een korting om een tevreden klant te houden? Of wachten we de maand uit zodat ik definitief weg ben?
Mijn klantnummer is EWB88764. Mijn telefoonnummer is bekend.
Ik ben benieuwd.
Met vriendelijke groet,
Sander
Klacht: Geen nieuw modem zolang de oude werkt
Beste antwoord door Piotr
Hey
Allereerst vind ik het jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Trouwe klanten willen we maar al te graag behouden! Nu zie ik ook dat je in de tussentijd contact hebt opgenomen met mijn collega. Ik moet bevestigen dat we niet zomaar tot een modemruil overgaan. Zolang je modem naar behoren werkt, is er ook geen reden om tot een ruil over te gaan. Uit jouw laatste twee punten haal ik uit dat je modem niet helemaal naar behoren werkt? Dat had ik graag voor je willen onderzoeken om te kijken of we voor jou een uitzondering zouden kunnen maken en te kijken wat er wél mogelijk is. Echter kan ik jammer genoeg met de lopende opzegging in het vooruitzicht geen balletjes meer opgooien.
Ik wil je hoe dan ook bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in T-Mobile Thuis hebt gehad! Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.