Skip to main content
Beantwoord

Al 4 dagen erg traag internet en wifi

  • 14 november 2019
  • 6 reacties
  • 292 Bekeken

Sinds 4 dagen een heel erg traag internet en wifi .

Modem al van de stroom gehaald en na 10 minuten weer aangezet , maar geen resultaat

 

Beste antwoord door Brian

Hi @Jurgen Cruts, daar gaan we wat aan doen! Ervaar je alleen problemen met je Wifi verbinding of ook bekabeld? Als dit laatste het geval is zou je dan eens een fabrieksreset van de modem willen proberen? Dit kan je doen door het kleine ‘FR’ of ‘Reset’ knopje een aantal seconden in te drukken met een tandenstoker of paperclip todat je alle lampjes ziet branden. Daarna gaat de modem opnieuw alle instellingen ophalen. 

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21619 reacties
  • 14 november 2019

Hi@Jurgen Cruts 

Werkte dit vroeger altijd wel goed?

Is je modem wel nog gewoon goed bereikbaar dus op een vrije plaats met zo min mogelijk apparatuur in de buurt en niet achter kasten of muren?

Welke modem heb je? Heb je ook al geprobeerd via een wifi analyser app een rustige kanaal kiezen?

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 november 2019

Alles werkte perfect  dus er is helemaal niks verander .

De analyser hoe gebruik ik die 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21619 reacties
  • 14 november 2019

@Jurgen Cruts 

Welke modem heb je? En je kan gewoon vanaf je telefoon in je app store zoeken naar wifi analyser


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 november 2019

Hyawei Modem 

en welke analyzer moet ik gebruiken

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21619 reacties
  • 14 november 2019

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer

Kanaal 1,6 of 11 kun je het beste gebruiken.

Het kanaal kan je makkelijk aanpassen in je MY T-mobile thuis, kijk maar met welke het beter gaat.

 


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 19 november 2019

Hi @Jurgen Cruts, daar gaan we wat aan doen! Ervaar je alleen problemen met je Wifi verbinding of ook bekabeld? Als dit laatste het geval is zou je dan eens een fabrieksreset van de modem willen proberen? Dit kan je doen door het kleine ‘FR’ of ‘Reset’ knopje een aantal seconden in te drukken met een tandenstoker of paperclip todat je alle lampjes ziet branden. Daarna gaat de modem opnieuw alle instellingen ophalen. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen