Skip to main content

Instabiele internetverbinding

  • 13 november 2019
  • 1 reactie
  • 208 Bekeken

Reeds meer dan 10 dagen is mijn internet-signaal zeer instabiel; meerdere keren per dag valt het signaal compleet weg; ik heb alle handleidingen en tips al toegepast, maar het ligt eenvoudig aan het inkomend signaal van T-mobile thuis. Wanneer kan ik weer vertrouwen op mijn signaal? 

1 reactie

Candy
  • Oud-medewerkster
  • 117 reacties
  • 18 november 2019

Hi @RogierV, in jouw regio hebben we problemen gehad. Dit is gelukkig opgelost! Geniet je inmiddels weer van een stabiele internetverbinding? Haal zo nodig het modem kort van de stroom. Hiermee krijgt het een frisse signaal. Laat het mij anders weten, ik help je graag!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen