Skip to main content
Beantwoord

Nieuw extern IP nummer gekregen, benaderen van T-mobile Thuis modem niet meer mogelijk!!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Sinds anderhalf jaar heb ik T-mobile thuis. Alles werkt prima, mijn IP-nummer was 1,5 jaar hetzelfde.
Afgelopen weekend zie ik dat plotseling mijn IP-nummer is gewijzigd. (Modem niet uit of los geweest.)
Ik heb een server draaien die ik extern wil benaderen.
Nadat alle DNS gegevens van de domeinnamen die op de server draaien zijn aangepast is de server niet meer bereikbaar vanaf de externe zijde van het modem.

d.w.z. met t-mobile abonnementen is alles niet meer bereikbaar.
Ik heb getest met mijn mobiele telefoon (t-mobile) en mijn 4G abonnement (t-mobile 097...).
Met KPN abonnementen, van mijn vrouw, mijn zoon en een kennis die thuis de sites opvragen, krijgen hun gewoon de websites. Probleem lijkt intern T-mobile te zijn.
Het pingen naar het externe nummer was met het oude nummer mogelijk, naar het nieuwe externe IP-nummer kan ik niet meer pingen.

Iemand een idee wat het probleem is of wat er veranderd is???

Beste antwoord door tmoesel

zie https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/problemen-na-onderhoud-afgelopen-nacht-313456
Bekijk origineel

2 reacties

tmoesel
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 1686 reacties
  • Antwoord
  • 29 juli 2019
zie https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/problemen-na-onderhoud-afgelopen-nacht-313456

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 juli 2019
Bedankt voor de info @tmoesel ik hoop dat @Brian en zijn team het snel oplossen.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen