Beantwoord
Klantvoordeel snelheid verhoging wordt niet toegepast?
Heb klantvoordeel snelheid toegepast, heb 100 en zou dan naar 200 moeten gaan?
Als ik een snelheidstest uitvoer blijft het om en nabij de 100?
Graag zou ik dit opgelost zien, anders heeft het klantvoordeel geen zin.
Dit is één van de redenen van mijn overstap.
🤔
Als ik een snelheidstest uitvoer blijft het om en nabij de 100?
Graag zou ik dit opgelost zien, anders heeft het klantvoordeel geen zin.
Dit is één van de redenen van mijn overstap.
🤔
Beste antwoord door Brian
Hi @buenoshermanos , ik graag hoe het komt dat je nog steeds maar 100 Mbps haalt! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?
@TonyC @flamos Voor jullie is de snelheidsverhoging geactiveerd maar deze loopt niet door vanwege de problemen die we op dit moment ervaren met Klantvoordeel, excuses hiervoor. Maar wees gerust, we zijn bezig om deze issues te verhelpen en in ons Klantvoordeel topic houden we iedereen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!
Voor het issue rondom Klantvoordeel met een Thuis abonnement hebben we dit topic in het leven geroepen:
[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis
Bekijk origineelVoor het issue rondom Klantvoordeel met een Thuis abonnement hebben we dit topic in het leven geroepen:
[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.