Beantwoord
Geen internet op oud ISRA-punt
sinds de installatie van de zyxel t-50 modem heb ik nogsteeds geen toegang tot internet (netwerk lampje gaat niet aan). Gideon heeft ook pas over een maand tijd, zonder enige eerdere mogelijkheid.
nu heb ik in de meterkast 2 isra punten hangen en inmiddels het modem naast het isra punt gezet en aangesloten op 1a en 1b van het eerste punt via het bijgeleverde kastje, maar nog geen succes.. ook heb ik 1a, en 1B van het 2e punt geprobeerd, modem gereset, ook zonder resultaat. Fabrieks-reset heeft ook geen gevolgen.
kan er iets mis zijn met het modem? is de lijn nog gesloten? kabelbreuk voor de isra?
nog een maand zonder internet kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
ik hoor graag van u
Groetjes,
nu heb ik in de meterkast 2 isra punten hangen en inmiddels het modem naast het isra punt gezet en aangesloten op 1a en 1b van het eerste punt via het bijgeleverde kastje, maar nog geen succes.. ook heb ik 1a, en 1B van het 2e punt geprobeerd, modem gereset, ook zonder resultaat. Fabrieks-reset heeft ook geen gevolgen.
kan er iets mis zijn met het modem? is de lijn nog gesloten? kabelbreuk voor de isra?
nog een maand zonder internet kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
ik hoor graag van u
Groetjes,
Beste antwoord door Glassertje
Ik weet niet wat 1a en 1b is, maar de kleuren zijn rood en blauw en voor de 2e aansluiting is wit en oranje.
Wegens de beter stap je over weken van T-Mobile is het drukker dan dan T-Mobile zelf verwacht had. Aan het begin van de overstapweken, kregen ze ook nog problemen met de verzending van installatiepakketten. Hierdoor heeft Guidion ook een achterstand opgelopen. Vandaar dat het zo lang duurt.
Nu kunnen wij klanten je gegevens niet inzien, ook maar goed ook. Je zal dus een reactie van webcare af moeten wachten. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur maar door de drukte kan dit langer duren.
Ik jouw geval, kun je beter bellen en vragen of je lijn wel geactiveerd is. Het gaat om DSL, heb ik dat goed? Klantenservice kan ook een lijnmeting doen.
In jouw geval, mocht je ook T-Mobile mobile hebben, kun je een voucher krijgen met onbeperkt internet, om de tijd te overbruggen. Je kan dat toch tv kijken via de TV Anywhere app.
De voucher kan via
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.