Beantwoord
Internet weg na afkoppelen stroom van router en converter glasvezel
Vanaf vrijdag 28 juli veel problemen gehad met het verkrijgen van internet.
Na het van het stroom halen van mijn converter en router wil het internet niet meer starten.
Met als gevolg voor 3 dagen geen internet.
Nu was ik vandaag weer een beetje aan het hobbyen en mijn internet ligt er weer uit.
Ik hoop dat dit niet een blijvend ding gaat worden en hoop dat iemand me hier een beetje mee kan helpen.
Na het van het stroom halen van mijn converter en router wil het internet niet meer starten.
Met als gevolg voor 3 dagen geen internet.
Nu was ik vandaag weer een beetje aan het hobbyen en mijn internet ligt er weer uit.
Ik hoop dat dit niet een blijvend ding gaat worden en hoop dat iemand me hier een beetje mee kan helpen.
Beste antwoord door Hidden.nld
in mijn voorbeeld ging het specifiek om de acher C7 die wil de config alleen opslaan als je ook voip en ipvlan er in zit. anders wil hij de vlans niet opslaan.
je kan ook een managed switch gebruiken om de vlan tag er af te halen. dat heb je nodig voor die mesh routers die geen vlan ondersteunen.
Bekijk origineelje kan ook een managed switch gebruiken om de vlan tag er af te halen. dat heb je nodig voor die mesh routers die geen vlan ondersteunen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.