Skip to main content
Beantwoord

"traag" internet


Ik heb sinds gister de draytek weer aangesloten.
Nu ben ik wat testjes aan het doen en zo te zien haal ik bij lange na de snelheid niet die ik zou moeten halen.

  1. Bekabeld: Ja
  2. Cat6: Ja
  3. Kabel is goed? Ja kabeltester geverifieerd en op de screenshot zie je ook een kopieer actie binnen het netwerk.
  4. Modem herstart: Ja
  5. Andere dingen geprobeerd dan speedtest.net: Ja Van 10000mb.bins tot Usenet.



Zoals je in het screenshot kunt zien gaan kopieeracties over het netwerk gewoon met 1 Gbit/s

Het is dus echt internet traffic wat niet de beloofde snelheid haalt.

2 dagen geleden toen het andere modem eraan hing ging het wel nog met volle snelheid.

Beste antwoord door Piotr

Hey @andytuinman3,

Bedankt voor je toelichting en medewerking! Ik heb zojuist onze monteursafdeling op de hoogte gesteld. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een sms'je waarmee je een afspraak kunt maken. De monteur gaat dit probleem voor je oplossen! Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 96 reacties
  • 25 juni 2019
internetsnelheid die ik heb is trouwens 750mbit

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 28 juni 2019
Hey @andytuinman3,

Bedankt voor je toelichting en medewerking! Ik heb zojuist onze monteursafdeling op de hoogte gesteld. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een sms'je waarmee je een afspraak kunt maken. De monteur gaat dit probleem voor je oplossen! Sorry voor het ongemak!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen