Beantwoord
vast internet valt spontaan weg
Ik ben sinds 2 manden klant bij T-mobile echt enorm teleur gesteld in jullie support, leuk dat ik misschien minder betaal dan bij KPN of een ander maar de support is zeer ver te zoeken. Ik hebbijna een week geen internet maar ik kan nergens mijn klacht . Behalve het feit dat als ik info krijg alles zogenaamt altijd perfect werkt volgens jullie en er niks aan de hand is. En als ik bewijs aanlever dat er dingen echt niet kloppen, dan hoor ik simpelweg niks meer van jullie. Ik ben het zo enorm spuug zat dit gedrag! Als ik de klantenservice bel moet je regelmatig een uur wachten (getimed) of wordt gewoon simpelweg de verbinding verbroken.
Beste antwoord door Piotr
Hey @chhiti , dat hoor ik niet graag! Ik wil mijn uiterste best doen voor je zodat ook jij probleemloos kunt genieten van je T-Mobile Thuis abonnement. Nu zie ik dat je modem momenteel is verbonden met het internet. Kun je mij specifiek aangeven welke klachten je ervaart? Heb je problemen met je Wifi verbinding of juist je bekabelde verbinding? Ik hoor 't graag!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.