Skip to main content
Beantwoord

Storing Rotterdam


postcode 3059, problemen beginnen vrijdag avond tussen 18:45 en 21:00 alles plat en Gisteren avond geen internet, tv en bellen. vanmorgen wakker geworden en alles weer oke, nu thuis gekomen en weer geen fu..... Tv, internet, wifi en de hele zooi, wordt hier wel erg simpel van. lekker zo met een eigenbedrijf, en niemand te bereiken. misschien beter om over te stappen? meer betalen maar betere service? ben benieuwd naar het antwoord en de compensatie, naar mijn gevoel was het toch wel beter toen het nog vodafone was.
Nou kom maar op met jullie antwoord.

Beste antwoord door Brian

Hi @VINCENT.BOER, er was een verstoring op jouw adres maar inmiddels is dit weer opgelost. Ik heb je verbinding zojuist nagekeken en alles lijkt weer online! Is dit bij jou inderdaad ook het geval? Ik hoor het graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 22 april 2019
Hallo @VINCENT.BOER

Er is een kleine onderbreking geweest. inmiddels is alles weer hersteld. mocht het bij jou nog niet werken herstart dan even het modem en tv kastje. mocht je gebruik maken van glasvezel vergeet dan ook niet de media convertor even te herstarten.

Laat je even weten of dit bij jou heeft geholpen ?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 april 2019
Deze morgen bij opstaan, werkte alles weer. gaat dat vanavond weer gebeuren?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 april 2019
en weer alles plat, monteur komt woensdag pas, lekker vlot. als de problemen dan niet opgelost worden en er geen compesatie komt ben ik pleite bij T-Mobilethuis.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2019
Hi @VINCENT.BOER, er was een verstoring op jouw adres maar inmiddels is dit weer opgelost. Ik heb je verbinding zojuist nagekeken en alles lijkt weer online! Is dit bij jou inderdaad ook het geval? Ik hoor het graag!

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 18 oktober 2024

3059PG sinds 20 uur geen internet. Dit is de 2e keer deze week.

Helaas geen melding op de site, wel via allestoringen.nl

Na 20 uur is klantenservice niet beschikbaar 

Is deze storing bekend bij odido? Hoe lang zal dit nog duren?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 19 oktober 2024

@Strumicanec Goed dat je dit aangeeft. Ik help je graag verder! 

Er was gister dat een algemeen probleem met onze diensten in Rotterdam. Gelukkig is dit inmiddels opgelost.

Mocht je dit niet zo ervaren, adviseer ik om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om je verder te helpen indien nodig! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen