Beantwoord
VPN AnyConnect werkt niet
Goedemorgen,
Ik ben sinds vrijdag een nieuwe klant en sindsdien kan ik geen verbinding maken met de VPN van mijn werk via Cisco Anyconnect. Wanneer ik mijn 3G verbinding deel, werkt het perfect.
Heeft iemand enig idee?
Ik ben sinds vrijdag een nieuwe klant en sindsdien kan ik geen verbinding maken met de VPN van mijn werk via Cisco Anyconnect. Wanneer ik mijn 3G verbinding deel, werkt het perfect.
Heeft iemand enig idee?
Beste antwoord door tmoesel
Je IP adres kan door je werkgever op een zwarte lijst staan b.v.
Of Cisco Anyconnect (en je werkgever) gebruikt een VPN protocol wat niet (meer) door je router+internetverbinding ondersteunt wordt.
Voor glasvezel o.a. gebruikt T-Mobile niet-routeerbare IP adressen tussen jou T-Mobile router en de rest van internet. Dat zou een (mede-)oorzaak kunnen zijn.
Bekijk origineelOf Cisco Anyconnect (en je werkgever) gebruikt een VPN protocol wat niet (meer) door je router+internetverbinding ondersteunt wordt.
Voor glasvezel o.a. gebruikt T-Mobile niet-routeerbare IP adressen tussen jou T-Mobile router en de rest van internet. Dat zou een (mede-)oorzaak kunnen zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.