Beantwoord
instellingen eigen DNS op gastnetwerk
Ik heb een HG659 van T-Mobile. Op het gewone netwerk heb ik een eigen DNS server ingesteld. Daarnaast heb ik op de modem een gastnetwerk ingesteld. Nou wil ik ook op dit netwerk de DNS server instellen. Alleen kan ik geen beheerpaneel voor dit netwerk vinden. Is er nog een andere manier om een dergelijke instelling te zetten?
Beste antwoord door Piotr
Hey @veenjw ,
Ik ben dit voor je gaan navragen. Nu kreeg ik te horen dat dit onder de "Admin" instellingen viel en daar dus geen beheerpaneel voor is. Misschien dat iemand hier op de community een work around op weet? Een andere optie is om een eigen modem aan te sluiten. Dan kun je helemaal los gaan met de instellingen. ☺️
Bekijk origineelIk ben dit voor je gaan navragen. Nu kreeg ik te horen dat dit onder de "Admin" instellingen viel en daar dus geen beheerpaneel voor is. Misschien dat iemand hier op de community een work around op weet? Een andere optie is om een eigen modem aan te sluiten. Dan kun je helemaal los gaan met de instellingen. ☺️
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.