Beantwoord
Lan werkt niet, Wifi wel.
Om de zoveel tijd, wordt de bekabelde internet verbinding er permanent eruit gegooid terwijl de WiFi wel blijft werken. De modem aan en uitzetten is een slechts een tijdelijke oplossing. Op een doorsnee werkdag moet de modem 4-5 keer aan uit gezet worden. De computers geven aan dat er issues zijn met dchp of dns servers.
Graag advies om dit op te lossen.
Graag advies om dit op te lossen.
Beste antwoord door Sander
Hoi @Luuk4314 ,
Deadlock houdt in dat het modem de LAN poorten voor het internet blokkeert. Dit wordt veroorzaakt door bepaalde software op het eindapparaat en daarmee lastig aan te pakken voor ons. Het blijkt dat het met een modemwissel (ander type) wordt opgelost. Dit heb ik daarom in gang gezet.
Binnenkort ontvang je een nieuw modem en een bericht om een afspraak met de monteur (van Guidion) te maken. De monteur vervangt dan jouw modem en als het goed is, zul je geen last meer ervaren van de wegvallende verbinding!
Bekijk origineelDeadlock houdt in dat het modem de LAN poorten voor het internet blokkeert. Dit wordt veroorzaakt door bepaalde software op het eindapparaat en daarmee lastig aan te pakken voor ons. Het blijkt dat het met een modemwissel (ander type) wordt opgelost. Dit heb ik daarom in gang gezet.
Binnenkort ontvang je een nieuw modem en een bericht om een afspraak met de monteur (van Guidion) te maken. De monteur vervangt dan jouw modem en als het goed is, zul je geen last meer ervaren van de wegvallende verbinding!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.