Beantwoord
Poort openzetten
Voor een camerasysteem zou ik blijkbaar een poort open moeten zetten. In mijn vorige huis had ik ziggo en werkte het vanzelf.
Ik ben echt een leek en snap er dus niets van.
hoe weet ik bijv welke poort enz ?
Ik ben echt een leek en snap er dus niets van.
hoe weet ik bijv welke poort enz ?
Beste antwoord door Sander
Hoi @basjeboy
Welkom bij Thuis! Hier help ik je graag mee. Dit soort puzzels lijken altijd lastig, maar het is vaak redelijk te doen.
Onze T-Mobile Internet expert Michael geeft in dit topic stap-voor-stap uitleg hoe dit te doen: Portforwarding op de Huawei.
Een tweede tip werkt met DMZ, maar is iets technischer: DMZ op de Huawei.
Het is handig om het boekje van het camerasysteem er bij te houden, zodat je weet welke poorten van toepassing zijn. Zolang je de camera's maar verbindt met LAN 1 of 2 op het modem.
Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineelWelkom bij Thuis! Hier help ik je graag mee. Dit soort puzzels lijken altijd lastig, maar het is vaak redelijk te doen.
Onze T-Mobile Internet expert Michael geeft in dit topic stap-voor-stap uitleg hoe dit te doen: Portforwarding op de Huawei.
Een tweede tip werkt met DMZ, maar is iets technischer: DMZ op de Huawei.
Het is handig om het boekje van het camerasysteem er bij te houden, zodat je weet welke poorten van toepassing zijn. Zolang je de camera's maar verbindt met LAN 1 of 2 op het modem.
Houd je ons op de hoogte? 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.