Skip to main content
Beantwoord

Het aanvullen van MB’s voor thuis internet lukt niet

  • 17 november 2018
  • 1 reactie
  • 354 Bekeken

Ik kan al sinds gisteren de MB’s voor internet thuis niet aanvullen. Mijn man kon dit vandaag nog wel, maar nu ook niet meer. Wie weet wat het probleem is en hoe wij dit op kunnen lossen?

Beste antwoord door Dave

Hi @mutsreinink,

Jouw topic is geplaatst onder T-Mobile Thuis, maar het klinkt eerder alsof het om een mobiel abonnement of 4G voor Thuis gaat, klopt dat?

Zou je kunnen aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je probeert aan te vullen? Een screenshot van de melding zou helemaal top zijn! Probeer je het aanvullen via de app of via de website? Merk je nog verschil wanneer je kiest om het via de andere manier te proberen of lukt het bij allebei niet?

Ik ben benieuwd naar jouw reactie!
Bekijk origineel

1 reactie

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 19 november 2018
Hi @mutsreinink,

Jouw topic is geplaatst onder T-Mobile Thuis, maar het klinkt eerder alsof het om een mobiel abonnement of 4G voor Thuis gaat, klopt dat?

Zou je kunnen aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je probeert aan te vullen? Een screenshot van de melding zou helemaal top zijn! Probeer je het aanvullen via de app of via de website? Merk je nog verschil wanneer je kiest om het via de andere manier te proberen of lukt het bij allebei niet?

Ik ben benieuwd naar jouw reactie!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen