Beantwoord
Wifi blijft steken op nog geen 15 MB (Thuis 50 - DSL abonnement)
Dag,
Ik zit hier teleurgesteld na alles te hebben geprobeerd. Afgelopen zomer is mij t mobile thuis aangeraden want sneller, goedkoper en voordeliger icm mijn al aanwezige t mob mobiel abonnement zou zijn.. Ik ben overgestapt van Tele 2 (30mb) naar Tmob Thuis 50.
Sinds dag 1 merk ik op dat het niet snel werkt. Ik heb alles geprobeerd maar ik blijf een maximale snelheid van nog geen of net 15 MB halen. Ik heb de checklist doorlopen zonder succes. alle kanalen geprobeerd, bekabeld (ook 15mb) plaatsing modem etc.
Mijn huidige internet is trager dan degene die ik hiervoor had. Het abonnement loopt nu een jaar lang en ik ben verre van tevreden. Ik kan er ook niet onderuit. Voel me eerlijk gezegd genaaid. Bellen, de winkel adviezen zijn ook geen succes.
Wat nu?
Ik zit hier teleurgesteld na alles te hebben geprobeerd. Afgelopen zomer is mij t mobile thuis aangeraden want sneller, goedkoper en voordeliger icm mijn al aanwezige t mob mobiel abonnement zou zijn.. Ik ben overgestapt van Tele 2 (30mb) naar Tmob Thuis 50.
Sinds dag 1 merk ik op dat het niet snel werkt. Ik heb alles geprobeerd maar ik blijf een maximale snelheid van nog geen of net 15 MB halen. Ik heb de checklist doorlopen zonder succes. alle kanalen geprobeerd, bekabeld (ook 15mb) plaatsing modem etc.
Mijn huidige internet is trager dan degene die ik hiervoor had. Het abonnement loopt nu een jaar lang en ik ben verre van tevreden. Ik kan er ook niet onderuit. Voel me eerlijk gezegd genaaid. Bellen, de winkel adviezen zijn ook geen succes.
Wat nu?
Beste antwoord door Sterre
Hoi CanOz,
Ik ga je helpen! Ik wil dat jij lekker kunt genieten van 50mbps snelheid. Via de wifi is het normaal dat je iets snelheid verliest, maar dat je maar 15 mbps via de kabel haalt is heel gek. Kun je jouw modem een fabrieksreset geven? Op die manier schudden we het modem wakker. Ik hoor hier graag de uitslag van. Mocht dit niet geholpen hebben, ga ik samen met jou op zoek naar dé oplossing!
Bekijk origineelIk ga je helpen! Ik wil dat jij lekker kunt genieten van 50mbps snelheid. Via de wifi is het normaal dat je iets snelheid verliest, maar dat je maar 15 mbps via de kabel haalt is heel gek. Kun je jouw modem een fabrieksreset geven? Op die manier schudden we het modem wakker. Ik hoor hier graag de uitslag van. Mocht dit niet geholpen hebben, ga ik samen met jou op zoek naar dé oplossing!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.