Beantwoord
Ik krijg geen IP-adres achter switch
Hallo,
Ik heb sins kort T-Mobile home Fibre. Ik heb best wel wat netwerk apparatuur thuis (PC's printer etc)
dus 2 LAN poorten is niet genoeg om alles aan te sluiten. Ik heb op ieder LAN poort een switch aangesloten en daar achter de pc's en de rest.
Maar ik krijg een IP van de DHCP achter de switch wel als ik direckt mijn laptop op de Draytek Vigoor 2132F aansluit.
Wat kan ik doen en hoe?
Ik heb sins kort T-Mobile home Fibre. Ik heb best wel wat netwerk apparatuur thuis (PC's printer etc)
dus 2 LAN poorten is niet genoeg om alles aan te sluiten. Ik heb op ieder LAN poort een switch aangesloten en daar achter de pc's en de rest.
Maar ik krijg een IP van de DHCP achter de switch wel als ik direckt mijn laptop op de Draytek Vigoor 2132F aansluit.
Wat kan ik doen en hoe?
Beste antwoord door Brian
Hi @Moony we zijn altijd bereid om met je mee te denken maar we kunnen geen ondersteuning bieden op het gebruik van eigen apparatuur. Het is onmogelijk om kennis te hebben van alle switches, routers en andere netwerkapparatuur dus de klantenservice kan je hier inderdaad niet altijd mee helpen. Maar we hebben hier op de Community een aantal knappe koppen en vaak komen we er uiteindelijk wel uit! 😉
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.