Beantwoord
T-Mobile thuis (VDSL): kan ik mijn FritzBox als modem gebruiken?
Ik heb nu het standaard-Huawei HG659 modem. Nu wil ik de internetverbinding wat tweaken (MTU wat hoger zetten), maar dat kan niet in de Huawei.
Ik heb nog een FritzBox modem; kan ik die gebruiken met T-mobilie thuis? En zo ja, welke inloggegevens moet ik gebruiken?
Het modem heeft een profiel voor T-mobile thuis, dus dat lijkt geen probleem.
O, ik gebruik alleen internet dus telefonie etc zijn niet van toepassing.
Ik heb nog een FritzBox modem; kan ik die gebruiken met T-mobilie thuis? En zo ja, welke inloggegevens moet ik gebruiken?
Het modem heeft een profiel voor T-mobile thuis, dus dat lijkt geen probleem.
O, ik gebruik alleen internet dus telefonie etc zijn niet van toepassing.
Beste antwoord door Sterre
Hi EricZwaal,
Welkom op onze Community! Je bent hier op het juiste adres voor jouw vraag. Ik geef je dan ook graag duidelijkheid. Het is niet mogelijk om het Huawei modem zelf te vervangen door jouw eigen FritzBox. Het is wel mogelijk om de FritzBox achter de Huawei te hangen om het internet te regelen. T-Mobile zal ook geen Admin-login gegevens verstrekken. de inloggegevens wat je krijgt hebben User rechten, in die User rechten zijn de instellingen wat je kan aanpassen beschikbaar gesteld.
Ik wens je veel plezier met jouw T-Mobile Thuis abonnement. Mocht ik je nog kunnen helpen hierbij, laat het me gerust weten, ik sta voor je klaar!
Bekijk origineelWelkom op onze Community! Je bent hier op het juiste adres voor jouw vraag. Ik geef je dan ook graag duidelijkheid. Het is niet mogelijk om het Huawei modem zelf te vervangen door jouw eigen FritzBox. Het is wel mogelijk om de FritzBox achter de Huawei te hangen om het internet te regelen. T-Mobile zal ook geen Admin-login gegevens verstrekken. de inloggegevens wat je krijgt hebben User rechten, in die User rechten zijn de instellingen wat je kan aanpassen beschikbaar gesteld.
Ik wens je veel plezier met jouw T-Mobile Thuis abonnement. Mocht ik je nog kunnen helpen hierbij, laat het me gerust weten, ik sta voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.