Beantwoord
Constant Geen LAN verbinding na een tijdje
Beste,
zie al een paar topics op dit forum staan over hetzelfde probleem.
ook ik zou even mijn verhaal doen.
afgelopen april ben ik met de grootste hoop overgestapt naar tmobile thuis (alleen internet)
heb de beruchte draytek modem in huis.
vanaf dag 1 en dan is het vaak (wat me opvalt ) als ik youtube kijk via pc (lan aangesloten met GbSwitch)
dan is alle verbinding weg met de Lan aansluiting.
pc krijgt beruchte gele driehoek.
test geeft aan kan geen Valid Ip config maken.
lan kabel eruit en direct op de modem zetten heeft geen effect.
dit betreft Alle aansluitingen via lan . heb 2 pcs en een fritzbox wifi extender ook via lan aangesloten.
echt alle hebben geen bereik.
maar het rare is na 40 min in de wacht voor klantenservice en hun contact maken met mijn modem zien ze gewoon u heeft gewoon internet en we zien niks geks.
ik probeer wifi van draytek zelf jahoor dat werkt maar alle lan verbindingen niet.
storing gemeld en gisteren was eindelijk een monteur gekomen voor jawel de beruchte modem wissel.
5 uur later pats weer hetzelfde euvel.
zie nu echt meerdere mensen met ditzelfde probleem.
heb geen apparaten die een dchp ook aanmaken behalve de modem.
gek na de swap van modem is het nog gevoeliger.
als ik zelf inlog op de modem via ip adres is dat al genoeg om te kappen.
1ste modem was gewoon snel aan/uit doen en het werkte weer (was vervelend maar quick fix)
maar de 2e modem moet ik echt factory reset doen voordat het werkt.
mijn beklacht gedaan gisteren en dit word via backoffice gedaan.
heb behoorlijk instabiel internet.
en durf niet eens bijvoorbeeld youtube te kijken zonder dat het uitknalt.
youtube is een voorbeeld dat erg vaak blijkt te triggeren.
maar dame van klantenservice kon niks raars zien
maar alle lan verbindingen werken gewoon niet.
zou links toevoegen van mensen die ongeveer zelfde probleem hebben.
dit is geen sinculaire probleem Meer mensen hebben hier echt last van.
case 1: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/non-stop-problemen-met-lan-284433/index1.html
case 2: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/elke-dag-router-resetten-303889
allemaal zeer identiek.
jongens ik smeek om hulp
met vele groetjes julian cox
zie al een paar topics op dit forum staan over hetzelfde probleem.
ook ik zou even mijn verhaal doen.
afgelopen april ben ik met de grootste hoop overgestapt naar tmobile thuis (alleen internet)
heb de beruchte draytek modem in huis.
vanaf dag 1 en dan is het vaak (wat me opvalt ) als ik youtube kijk via pc (lan aangesloten met GbSwitch)
dan is alle verbinding weg met de Lan aansluiting.
pc krijgt beruchte gele driehoek.
test geeft aan kan geen Valid Ip config maken.
lan kabel eruit en direct op de modem zetten heeft geen effect.
dit betreft Alle aansluitingen via lan . heb 2 pcs en een fritzbox wifi extender ook via lan aangesloten.
echt alle hebben geen bereik.
maar het rare is na 40 min in de wacht voor klantenservice en hun contact maken met mijn modem zien ze gewoon u heeft gewoon internet en we zien niks geks.
ik probeer wifi van draytek zelf jahoor dat werkt maar alle lan verbindingen niet.
storing gemeld en gisteren was eindelijk een monteur gekomen voor jawel de beruchte modem wissel.
5 uur later pats weer hetzelfde euvel.
zie nu echt meerdere mensen met ditzelfde probleem.
heb geen apparaten die een dchp ook aanmaken behalve de modem.
gek na de swap van modem is het nog gevoeliger.
als ik zelf inlog op de modem via ip adres is dat al genoeg om te kappen.
1ste modem was gewoon snel aan/uit doen en het werkte weer (was vervelend maar quick fix)
maar de 2e modem moet ik echt factory reset doen voordat het werkt.
mijn beklacht gedaan gisteren en dit word via backoffice gedaan.
heb behoorlijk instabiel internet.
en durf niet eens bijvoorbeeld youtube te kijken zonder dat het uitknalt.
youtube is een voorbeeld dat erg vaak blijkt te triggeren.
maar dame van klantenservice kon niks raars zien
maar alle lan verbindingen werken gewoon niet.
zou links toevoegen van mensen die ongeveer zelfde probleem hebben.
dit is geen sinculaire probleem Meer mensen hebben hier echt last van.
case 1: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/non-stop-problemen-met-lan-284433/index1.html
case 2: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/elke-dag-router-resetten-303889
allemaal zeer identiek.
jongens ik smeek om hulp
met vele groetjes julian cox
Beste antwoord door Hidden.nld
Tuurlijk, Die heb ik voor je gemaakt.
Je kan hier de handleiding vinden. ik heb het zelf gedaan met een TP-Link Acher C7 maar het werkt met elke router die vlans ondersteund. (en de snelheid aan kan). Je heb dan ook meteen volledige controle over de router. dat vind ik zelf dan weer een groot pluspunt
Bij MSI zie ik het idd ook vaker voorkomen.
Helaas is het moeilijk na te gaan waardoor het komt maar T-Mobile is er echt wel mee bezig.
Kun je het ook eens testen in een andere browser ?
Bekijk origineelJe kan hier de handleiding vinden. ik heb het zelf gedaan met een TP-Link Acher C7 maar het werkt met elke router die vlans ondersteund. (en de snelheid aan kan). Je heb dan ook meteen volledige controle over de router. dat vind ik zelf dan weer een groot pluspunt
Bij MSI zie ik het idd ook vaker voorkomen.
Helaas is het moeilijk na te gaan waardoor het komt maar T-Mobile is er echt wel mee bezig.
Kun je het ook eens testen in een andere browser ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.