Beantwoord
Wegvallende internetverbinding HG659
De laatste tijd heb ik zeer vaak last van een wegvallende internetverbinding, dit is zo nu en dan zelfs elke tien minuten voor een paar minuten lang. Ik heb de Huawei HG659. WiFi (perfect signaal) of kabel maakt geen verschil, verschillende apparaten maken ook geen verschil. Ik heb de modem al een aantal keer aan en uit gezet en meerdere keren teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar dit helpt niet. Het probleem treedt vooral op als ik een video op bijvoorbeeld YouTube kijk of muziek stream met Spotify, dan valt de verbinding gegarandeerd na een minuut weg. Kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt.
Beste antwoord door Brian
Hey harrikullas, ik zie dat we inmiddels ook contact hebben via social media, het is handig om het even bij één "kanaal" te houden zodat we geen dingen dubbel gaan doen 🙂. Bedankt voor alle aangeleverde informatie, ik heb onze technische dienst ingeschakeld om dit verder te gaan onderzoeken en ik verwacht dat we een monteur langs gaan sturen om de modem om te wisselen!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.