Beantwoord
Hoe krijg ik mijn Synology zichtbaar?
Hoe krijg ik mijn Synology zichtbaar in jip en janneke taal. Net overgestapt bij de vorige provider werkte alles perfect, maar nu helaas met de nieuwe provider krijg ik met geen mogelijkheid verbinding met mijn synology.
Ik heb al geprobeerd doorsturen, maar helaas.
Kan iemand mij vertellen wat ik zou moeten doen. Verschrikkelijk irritant.
Ik heb al geprobeerd doorsturen, maar helaas.
Kan iemand mij vertellen wat ik zou moeten doen. Verschrikkelijk irritant.
Beste antwoord door JukeboxBill
Controleer in de setup van de Huawei modem of DHCP ingeschakeld is: Settings>WLAN>DHCP
Default zou dat ingeschakeld moeten zijn.
In Windows 7 gaat het verder als volgt:
Open in Windows het netwerkcentrum via het startmenu>Configuratie>Netwerkcentrum
Klik op "Volledig overzicht weergeven"
Dan zou je de icon van de NAS moeten zien. Vervolgens op het icon rechtermuisknop klikken en Openen.
Daarna hoort Windows verkenner te openen met de shares op de NAS.
Als je geen icon ziet dan zal je de instelling van het thuisnetwerk opnieuw moeten doorlopen.
In het geval dat je een andere Windows versie hebt, is het letterlijke proces misschien iets anders zijn, maar in principe vergelijkbaar.
Bekijk origineelDefault zou dat ingeschakeld moeten zijn.
In Windows 7 gaat het verder als volgt:
Open in Windows het netwerkcentrum via het startmenu>Configuratie>Netwerkcentrum
Klik op "Volledig overzicht weergeven"
Dan zou je de icon van de NAS moeten zien. Vervolgens op het icon rechtermuisknop klikken en Openen.
Daarna hoort Windows verkenner te openen met de shares op de NAS.
Als je geen icon ziet dan zal je de instelling van het thuisnetwerk opnieuw moeten doorlopen.
In het geval dat je een andere Windows versie hebt, is het letterlijke proces misschien iets anders zijn, maar in principe vergelijkbaar.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.