Beantwoord
heb al 3 weken geen email,ondanks 4x contact,en zeggen het naar de tech dienst te sturen.Bij Vodafone nooit een probleem.Hoe is dat mogelijk.
Beste antwoord door Sander
Hoi willyjapy,
Erg raar als het al zo lang duurt. Ik denk graag even mee. Wat staat er achter de @ in jouw e-mailadres? Lukt het wel om de webmail te gebruiken? Kun je daar inloggen? Welk e-mailprogramma gebruik je? En wat loopt er spaak met de e-mail? Kijk ook op deze pagina, hier staat veel uitleg over het gebruik van e-mail met een Thuis abonnement.
Laat je mij weten hoe het je vergaat? 🙂
Bekijk origineelErg raar als het al zo lang duurt. Ik denk graag even mee. Wat staat er achter de @ in jouw e-mailadres? Lukt het wel om de webmail te gebruiken? Kun je daar inloggen? Welk e-mailprogramma gebruik je? En wat loopt er spaak met de e-mail? Kijk ook op deze pagina, hier staat veel uitleg over het gebruik van e-mail met een Thuis abonnement.
Laat je mij weten hoe het je vergaat? 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.