Beantwoord
Internetverbinding valt vaak weg
Ik heb T-Mobile Thuis klantservice enkele keren gebeld, maar tot nu tie is dit probleem steeds niet opgelost!
Vaak valt mijn T-Mobile Thuis Internet aansluiting weg (incl. telefoon, TV, Internet). Ik moet de Modem uitzetten en enkele minuten later weer aanzetten. Daan krijg ik weer de Internet aansluiting. Dit gebeurt vooral in weekend, en wat minder op werkdagen.
Al geprobeerd met de "reset" functie van de Modem. De Modem was toen van Vodafone Thuis, maar later overgenomen door T-Mobile Thuis.
Hebben jullie hiervoor tips? Alvast bedankt!
Vaak valt mijn T-Mobile Thuis Internet aansluiting weg (incl. telefoon, TV, Internet). Ik moet de Modem uitzetten en enkele minuten later weer aanzetten. Daan krijg ik weer de Internet aansluiting. Dit gebeurt vooral in weekend, en wat minder op werkdagen.
Al geprobeerd met de "reset" functie van de Modem. De Modem was toen van Vodafone Thuis, maar later overgenomen door T-Mobile Thuis.
Hebben jullie hiervoor tips? Alvast bedankt!
Beste antwoord door Donghai
Eindelijk krijg ik een nieuw Modem van T-Mobile Thuis, en is het probleem na ruim 1 maand opgelost.
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.