Beantwoord
Gebruik eigen modem met T-Mobile Thuis Glasvezel
Ik begrijp dat als je via VDSL abonnement neemt, je achter de modem van T-Mobile Thuis een eigen modem kunt hangen. Kan je dit ook met een glasvezel abonnement? Zetten jullie deze dan in bridge mode of moet ik gewoon mijn modem er achter hangen, instellingen aanpassen (graag uitleg, want ik weet dan niet wat) en dat ik dan via mijn eigen modem WiFi kan gebruiken?
Met namen uitgaande instellingen (portforwarding) zijn voor mij belangrijk!!
Moderator edit: wil je een eigen modem gebruiken, kijk dan snel in dit topic voor de mogelijkheden. ^Sander
Met namen uitgaande instellingen (portforwarding) zijn voor mij belangrijk!!
Moderator edit: wil je een eigen modem gebruiken, kijk dan snel in dit topic voor de mogelijkheden. ^Sander
Beste antwoord door DennisAmeling
@Serviceweb
Ik heb zelf T-Mobile Thuis glasvezel. Bridge mode is niet mogelijk, echter heb ik mijn eigen router als Access Point Mode achter het T-Mobile Thuis modem hangen en dan hoef je eigenlijk geen instellingen aan te passen. In principe wordt alles dan door het T-Mobile Thuis modem gedaan (DHCP, port forwarding, etc.) en zendt mijn router alleen een WiFi signaal uit. 🙂
Bekijk origineelIk heb zelf T-Mobile Thuis glasvezel. Bridge mode is niet mogelijk, echter heb ik mijn eigen router als Access Point Mode achter het T-Mobile Thuis modem hangen en dan hoef je eigenlijk geen instellingen aan te passen. In principe wordt alles dan door het T-Mobile Thuis modem gedaan (DHCP, port forwarding, etc.) en zendt mijn router alleen een WiFi signaal uit. 🙂
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.