2x een monteur van Odido, 2 man van Kpn en ze wijzen naar elkaar.
Maar ik heb nog steeds niets..
Woon hier al ruim 20 jaar, en heb al langer dan 10 jaar glasvezel.
Gelukkig was ik al contractvrij bij Odido, dus na ruim een week geen internet de hap opgezegd.
1 gig up/down, onbeperkt bellen/ tv compleet, en mobiel.
Mijn vrouw werkt ook deels thuis administratief, dat gaat dus nauwelijks momenteel.
Erg vervelend dit allemaal
Dat zoiets van de ene op de andere dag ontstaat, maar vooral dat Odido het niet kan oplossen.
Krijg je een internetvrij code voor een week, ja maar tv kijken/streamen en vast bellen is niet mogelijk.
En keurig berichtje dat de code is verlopen… en nu? Er werkt nog steeds niets hier.
KPN inmiddels gevraagd om per omgaande te gaan leveren. Kijken waar dat op uitdraait.
Mobiel gaat al over, rest hopelijk snel.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @arjanoussoren, mijn oprechte excuses! Niet fijn dat je offline bent. Ik heb meteen meegekeken en zie inderdaad dat het onderzoek nog loopt. Reggefiber is er een tijd mee bezig geweest en heeft uiteindelijk de crux aan hun kant opgelost. Jammer genoeg ben je nog steeds offline en wij zijn er daarom weer mee bezig. Ik begrijp dat het niet ideaal is, maar in de tussentijd helpen we je wel aan Unlimited Data. Je kunt zo bijvoorbeeld TV kijken via onze Odido Online TV app en deze streamen naar de tv. Het is niet hetzelfde, maar het scheelt wel. Heb je een nieuwe code nodig, dan hoor ik het graag!
Ook zie dat er inmiddels een lijnovername van een andere provider in het systeem staat. Op 19-02-2025 zal alles overgaan. Ik hoop oprecht dat we dit snel voor je oplossen en we het niet zo hoeven af te sluiten. Weet wel dat we een vergoeding aanmaken voor deze periode op het moment dat je weer online bent. Zo betaal je met terugwerkende kracht niet teveel!
Hi @arjanoussoren, mijn oprechte excuses! Niet fijn dat je offline bent. Ik heb meteen meegekeken en zie inderdaad dat het onderzoek nog loopt. Reggefiber is er een tijd mee bezig geweest en heeft uiteindelijk de crux aan hun kant opgelost. Jammer genoeg ben je nog steeds offline en wij zijn er daarom weer mee bezig. Ik begrijp dat het niet ideaal is, maar in de tussentijd helpen we je wel aan Unlimited Data. Je kunt zo bijvoorbeeld TV kijken via onze Odido Online TV app en deze streamen naar de tv. Het is niet hetzelfde, maar het scheelt wel. Heb je een nieuwe code nodig, dan hoor ik het graag!
Ook zie dat er inmiddels een lijnovername van een andere provider in het systeem staat. Op 19-02-2025 zal alles overgaan. Ik hoop oprecht dat we dit snel voor je oplossen en we het niet zo hoeven af te sluiten. Weet wel dat we een vergoeding aanmaken voor deze periode op het moment dat je weer online bent. Zo betaal je met terugwerkende kracht niet teveel!
Hi @arjanoussoren, dank voor je reactie! Het is jammer dat jouw televisie de hotspot niet accepteert. Anders had streamen inderdaad een optie geweest. Er is nog geen uitkomst in het onderzoek, ik heb zojuist intern navraag gedaan. Hoor ik meer, dan laat ik dat jou hier weten. Mocht de uitkomst zijn dat het nog even kan duren, ga ik kijken naar een andere tussenoplossing. Ik wil dit namelijk niet zo samen afsluiten!
Hi @arjanoussoren, daar ben ik weer. Na wat urgentie vanuit mijn kant is er met spoed naar dit onderzoek gekeken. Mijn collega heeft een monteur aangestuurd die ervoor zal zorgen dat je weer online bent. Je zult binnen je netwerk overgaan naar een andere manier van internet leveren, waardoor we dit probleem oplossen. Guidion neemt zo snel mogelijk contact met je op voor het maken van een afspraak. Plan deze dus zo snel mogelijk in!
Hi @arjanoussoren, het is super om te zien dat je de afspraak voor vandaag hebt kunnen inplannen. Ik wil je op het hart drukken dat we de monteur nu specifieke instructies hebben meegeven. Hou je ons op de hoogte nadat de monteur langs geweest is?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.