Skip to main content
Beantwoord

Modem, TV-box en wifi punten

• 27 januari 2025
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, ik ben klant sinds 2020 voor zowel mobiel als thuis TV en Internet. Ik heb een zyxel modem T50, twee wifi repeaters en een TV-box, nu allemaal 5 jaar oud. Ik heb inmiddels veel verbindingsproblemen. Is het mogelijk een stap omhoog te maken met nieuwe apparatuur? Ik ben tevreden over de service en support, maar de apparatuur wordt nu toch wat oud. 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@v1sser, al 5 jaar samen! Dat lees ik graag. Helemaal terecht deze vraag, ik zie inderdaad dat de apparatuur ietwat verouderd is. Laten we alles omgooien! Ik heb je een nieuw modem (Zyxel T-56), twee nieuwe wifiversterkers en een nieuwe Mediabox gestuurd. Zo kan je dadelijk weer heerlijk genieten van een top verbinding. We hoeven de apparatuur die je nu hebt niet terug, behalve de wifiversterkers. Hiervoor sturen wij nog een e-mail met een retourinstructie. Hierin staat een QR code die je kunt downloaden en zo kan je de apparatuur terugsturen. Geniet ervan!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3165 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hi ​@v1sser, al 5 jaar samen! Dat lees ik graag. Helemaal terecht deze vraag, ik zie inderdaad dat de apparatuur ietwat verouderd is. Laten we alles omgooien! Ik heb je een nieuw modem (Zyxel T-56), twee nieuwe wifiversterkers en een nieuwe Mediabox gestuurd. Zo kan je dadelijk weer heerlijk genieten van een top verbinding. We hoeven de apparatuur die je nu hebt niet terug, behalve de wifiversterkers. Hiervoor sturen wij nog een e-mail met een retourinstructie. Hierin staat een QR code die je kunt downloaden en zo kan je de apparatuur terugsturen. Geniet ervan!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen