Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel ITV wordt niet geactiveerd

  • 3 januari 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Hoi!

 

Ik ben sinds 27 december 2024 klant en heb me meteen aangemeld voor Klantvoordeel. Echter, nu blijft de status op het volgende:

 

Nog even geduld...

Je aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Zodra dit is verwerkt, word je toegevoegd aan Klantvoordeel. Je ziet hier dan je Klantvoordeel overzicht met alle leden.

 

Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen? Ik heb als het goed is alle benodigde info op mijn profiel ingevuld.

 

mvg, Rens

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@renaissanceje, welkom op onze Community.

Er lijkt iets niet goed gegaan te zijn met de aanmelding. Ik heb hem nu voor je aangemeld en het is direct actief!

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2025

Hey ​@renaissanceje, welkom op onze Community.

Er lijkt iets niet goed gegaan te zijn met de aanmelding. Ik heb hem nu voor je aangemeld en het is direct actief!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen